دوش حمام یعنی بیدینی خزینه یعنی طهارت و دینداری ‎‎

دوش حمام یعنی بیدینی خزینه یعنی طهارت و دینداری اینترنت یعنی کفر کار با اینترنت یعنی فساد

پدرم و پدر بزرگم داستانهای عجیب و باور نکردنی از مقاومت آخوند در مقابل مدرنیسم میگفتند ، میگفتند در محله ما حمام ها خزینه داشت و محل تجمع انواع باطری ها و میکروب ها بود از کچلی تا زرد و زخم تا تراخُم و هزار درد و مرض دیگر وقتی در زمان پهلوی سابق قرار شد که خزینه ها بسته شود آخوند پرچم مبارزه را بر علیه بیدینی یعنی حمام های دوش دار علم کرد و فریاد وا اسلاما و اسلام رفت سر دادند. وقتی قرار شد دختران به مدرسه بروند همانند داعش و طالبان امروزی باز صدای وا اسلاما از طرف آخوند بلند شد که میگفتند چه معنی دارد دختر به مدرسه برود از ترس اینکه مبادا فحشا با رفتن دختران بمدرسه گشترش پیدا کند. پدرم و پدربزرگم میگفتند آخوند با هر پدیده جدیدی در سطح جامعه به مقابله بر میخواستند و حکم و فتوا صادر میکردند که مثلا شستشوی بدن با دوش حمام نجس است و نماز ندارد و یا رفتن دختران برای تحصیل به مدارس باعث گسترش فحشا و فساد میشود. گوش دادن به موسیقی حرام است رادیو و تلویزیون حرام است. لغت ریش تراش به مردان و آقایان یک ناسزا بود و همه باید ریش میداشتند پدر بزرگم میگفت یک نفر در محله ما پیدا شده بود که ریشش را با ماشین نمره چهار کوتاه میکرد اسمش را گذاشته بودند حاج مندلی عروس. وقتی شاه شرکت بانوان را در رای دادن مطرح کرد خمینی مخالفت کرد.

تمام این قضایا به تاریخ سپرده شد و ترس آخوند از فحشا ریخت چون مشاهده کردند ک فحشا منبع در آمد خوبی است و قوادی یک شغل پر درآمد از فروش زنان و دختران در سطح داخلی و بین المللی خیلی بهتر از کشور هائی نظیر تایلند چنانکه مثلا امام هشتم شیعیان هر از گاهی اعلامیه صادر میکند و قیمت فروش دختران باکره زیر سن و تا زنان و بانوان را در بازار برده فروشی پر رونق اسلامی برای اعراب منطقه و حزب الهی های شیفته اسلام عزیز ولائی اعلام میکند تا جائی که کل ایران اشغال شده را به یک فاحشه خانه بزرگ اسلامی تبدیل کرده اند.

این یعنی حرکت تکاملی آخوند و اسلام در سرزمین فرهنگ پرور ایران با قیمت هائی که با خیلی از کشور های فروشندگان برده جنسی میتواند رقابت کند و سالهاست رئیس جمهور جدید نظام اسلامی کشتار گر معروف رئیسی مسئول تمام این امور بوده و نیز رئیس مجلس اسلامی هم آقای قالیباف جدیدا با گشایش صیغه خانه اسلامی در کنار امام هشتمشان به این امر خیر قوادی اسلامی با گشایش سازمانهای عریض و طویل اداری اقدام نموده است.

اگر این تکامل نیست پس چیست؟ بهر حال آخوند متوجه شد که میشود ریش پر از کثافت و شپشش را در زیر دوش تمیز کند دختران و زنان را بفروشد از خوانندگانی همچون تتلو و سلیبریتی های پر رنگ و روغن و لب سرخک های ارتجاع یاری بخواهد، و از امکانات الهه هیکس تا قابلیت های مسعود بهنود بهره ببرد

در گذشته مظهر فساد و تباهی دیش های ماهواره ای بود که پاسداران اسلام عزیز برای برچیدن این لانه های فساد و کفر بر روی پشت بامها مانور میداند تا راه رسیدن مردم ایران را به بهشت هموار تر گردانند امروز بستن کل اینترنت در دستور کارشان قرار گرفته غافل از اینکه اینترنت ماهواره ای در دسترس قرار گرفته است حال آخوند با طرح اینترنت ماهواره ای چه خاکی بر سر کند که روز و شب و هست و نیستش بر روی شبکه های اینترنتی به جولان در خواهد آمد؟

اینترنت را در خوزستان و بلوچستان و دیگر مناطق میبندد تا کشتار کنند غافل از اینکه جنبش به مرحله مرگ بر خامنه ای بدون هیچ حاشیه ای رسیده است و با کوچکترین حرکت اجتماعی شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه ای در سطح کشور گسترده میشود.

کشور های غربی برای ایجاد امنیت نمیتوانند روزی افغانستان و روز دیگر عراق را پشت قباله ماندگاری آخوند کشتار گر کنند مردم ایران تا رسیدن به آزادی چند گام بیشتر ندارند دیگر نه کسی اشک های تمساح نشان و نه به بدن ناقص ولی امر مسلمین توجهی دارد نه به رذیلت های الهه هیکس نه به تعظیم تکریم های مسعود بهنود ها و فرخ نگهدارها و و نایاک ها و آنانی که برای برداشتن تحریم ها از روی آخوند و حکومت اسلامی روزانه سینه میزنند مردم ایران کمر بسته بمیدان سرنگونی قدم گداشته است تا رو سیاهی را به زغال استبداد وا گذارد

و مقدم و سپیده دم آزادی را گرامی بدارد

نویداخگر

تاریخ ۳۱ ماه جولای سال ۲۰۲۱ میلادی سوئد استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate