چند کلمه با ایرانیان خارج کشور خصوصا ایرانیان مقیم گوتنبرگ

به دفاع و پشتیبانی از مبارزه مردم خوزستان برخیزیم  

روز  دوشنبه  ۲۶ جولای  ساعت ۱۸ در شهر گوتنبرگ به دفاع از مبارزه مردم خوزستان به خیابان میاییم. امیدواریم مردم به طور گسترده در آن شرکت نمایند. 

مکان: مرکز شهر رو به روی ایستگاه  مرکزی قطار.

روزهای سختی در پیش داریم، همه ما هم خوشبینیم و هم خشمگین و ممکن است گاهی اوقات هم از اینکه نمی دانیم چه می شود ناراحت و بدبین باشیم. این روزها در همین رابطه تلفنهای زیادی از داخل شهرمان گوتنبرگ داشتم؛ دوستان عزیزی می پرسیدند آقای اسدی نمی خواهید به دفاع از مردم خوزستان اعلام تظاهرات کنید؟ پاسخ من مثبت بود و می گفتم اگر شما شرکت کنید به شما قول می دهم که هر هفته اعلام تظاهرات کنم.

شماری از دوستان برای همفکری و تبادل نظر زنگ میزنند. در میان آنها کسانی هستند که از ته دل بحال مردم خوزستان و جوانانی که با گلوله جنایتکاران اسلامی به خاک افتادند، گریه کردند. اکثر کسانی که زنگ می زنند از اتحاد مردم و نیروهای سیاسی علیه جمهوری اسلامی صحبت میکنند. پاسخ من به این سئوال همیشه مثبت بوده و اکنون نیز مثبت است. چرا نمی شود همه نیروهای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی و همه مردمی که از این رژیم جنایتکار متنفر هستند در یک تظاهرات علیه این رژیم شرکت کنند؟ مگر همین یک ماه پیش در گوتنبرگ و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر در مقابل صندوق رای جمهوری اسلامی این کار را نکردیم. مگر کسی از این اقدام مشترک علیه انتخابات جمهوری اسلامی ایرادی گرفت؟ مگر نه اینکه، این اقدام مشترک باعث شد جمهوری اسلامی صدایش دربیاید؟ 

دوستان عزیز، مردم مقیم یوتبوری، ایرانیان خارج کشور، این روزها روز همبستگی است؛ روز قیام علیه جنایتکارترین رژیم تاریخ معاصر است. راه بازگشتی وجود ندارد. فضای سیاسی ایران روز به روز حادتر و وخیمتر می شود. وضع اقتصادی  مردم ساعت به ساعت بدتر می شود. کارنیست، آب نیست، برق نیست، نان نیست منابع کشاورزی مردم نابود شده است، گاومیشها گله گله تلف می شوند، خروارها تن، ماهی از بین رفته است، هر روز شماری از بهترین فرزندان این آب و خاک به گلوله بسته می شوند و کشته می شوند. زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندانهای مخوف این رژیم شکنجه روحی و روانی میشوند. ده ها هزار کارگر گاز و نفت و پتروشیمی دقیقا بخاطر همین شرایط سخت زندگی در اعتصاب و اعتراض بسر می برند. بیاییم همه ما در هر شهر و کشوری که هستیم هم صدا اعلام کنیم جمهوری اسلامی نماینده ما مردم ایران نیست. دست این رژیم به خون مردم ایران آغشته است. این رژیم یک وصله ناجور بر پیکر جامعه ایران است و به فرهنگ و روش زندگی و توقعات ایرانیان از زندگی ربطی ندارد، باید برود و گورش را گم کند، مردم ایران بجز سرنگونی راه حل دیگری ندارند. 

زنده باد مبارزه مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی  

اول مرداد  ۱۴۰۰           

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate