خروش شهر های خوزستان زیباترین غزل آزادی

بوی نان تازه از دور دستها حس میشود، خروش آب روان و زلال در رودخانه های پر از ماهی های سیاه کوچک دریائی از دور دستها نمایان است

خشم دیو سیاه استبداد اسلامی آخوند فقاهتی و کشتار مردم بیگناه ایران یکبار دیگر، و سکوت جامعه جهانی همزمان با وعده  و وعید های  آزادی پولهای هفت میلیاردی آخوند تروریست برای رسیدن به برجام این جسد مرده و متعفن روی دستان از ما بهتران مانده اشمئزاز جهانی را بر میانگیزد.
سکوت نویسندگان و هنرمندان و انجمن ها و سازمانهای صنفی آنان و شرم تاریخی جاری در آمیخته با خون جوانان تیرخورده  و کشته شده ایران  تیتر اول  رسانه های خارجی را تشکیل میدهد زیرا همه چیز در داخل به نفع رژیم خونخوار اسلامی سانسور و حذف و یا اینترنت قطع و  بسته میشود .
کچاست فریاد قلم نویسندگان ایران آقای دولت آبادی! نویسندگان و هنرمندان و شاعرانی که برای خامنه ای جلاد شبهای شعر و قیافیه تشکیل میدادید از نان ری در سر میز شام پرزیدنت ارتجاع حس کلید سازی میخوردید قفل سازی که هیچ قفلی را که باز نکرد که هیچ بر آب و نان و برق و مایحتاج روزانه مردم قفلی محکم تر زد. هان نویسندگان و هنرمندان همکاسه  با کشتارگران مردم  ایران پاسخ  امروزتان به مادران داغدار فرزند از دست داده و تشنه و گرسنه ایران چیست؟
آیا صدای مردم و شعار های مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی را میشنوید یا قافیه از دست داده اید و سکوت مرگتان حاکی از کمبود قافیه سازی های ماندن در کنار جلاد و سرودن در مدح و رسای خونخواران تاریخ ایران است؟
در حمایت بیدریغ از مردم محرومم از کلیه شعرا نویسندگان و هنرمندان مردمی میخواهم که جبهه آزادیخواهی را در مقابله با اسلام و آخوند و سرکوب دولتی – نظامی هر چه متحد تر کرده تا تیز سلاح  دست مردمی شوید که برای بزیر کشیدن جرثومه اسلام منحط و عقب مانده کشتار گر آستین همت بالا زده اند
نوید اخگر

۲۰ ماه جولای  سال ۲۰۲۱ میلادی سوئد  استکهلم

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate