“شهید زنده” ، سعید جلیلی ، کاندیدای خامنه ای؟ در حاشیه پرده آخر مضحکه “انتخابات” ریاست جمهوری اسلامی

مقدمه:

در دو مقاله قبلی توضیح دادم که باند خامنه ای با پائین کشیدن فتیله انتخابات ریاست جمهوری، اینبار از میان ۶۸۶ کاندید، ۸ نام از دانه ریزتر ها را گذاشت جلوی پیشخوانش تا مشکلات بازیهای انتخاباتی را برای خودش کمتر کند. همینطور تاکیید کردم که اینبار هم قرار است دست چین شده باند خامنه ای از صندوقها بیرون بیاید. چند هفته پیش هنوز مشخص نبود که مهره دست چین شده خامنه ای کیست اما بررسی رسانه های غربی مثل نیویورک تایمز و گاردین (۴و۵) و نگاهی به مطبوعات داخل ایران نشان از این دارد که “انتخاب خجسته” صورت گرفته و چهره ای که باید جای احمدی نژاد بنشیند به احتمال زیاد ، سعید حلیلی است.

“شهید زنده” ، سعید جلیلی کیست؟

می گویند(۳)

سعید جلیلی ۴۷ سال سن دارد، متولد مشهد است،  منشی شورای امنیت ملی از سال ۲۰۰۲ بعد از علی لاریجانی شده بود. حکم او را احمدی نژاد داد.او نماینده عالی مذاکرات هسته ای با کشورهای غربی و معاون بخش اروپا و امریکای وزارت خارجه رژیم اسلامی است.. می گویند دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق دارد و دانشنامه خود را در موضوع “پارادایم افکار سیاسی اسلام در قرآن ” نوشته است.

بعد از فارغ التحصیلی وارد جنگ ایران و عراق شد و قسمت پائین پای راست خود را از دست داد و از پای مصنوعی استفاده می کند. در گرد همائی هائی انتخاباتی، هوادارانش فریاد می زنند “شهید زنده خوش آمدی!”

سعید حلیلی معتقد است که “تحریمهای اقتصادی باعث رشد اقتصادی ایران شده و طرفدار پروژه خصوصی سازی اقتصاد ایران است”

سعید جلیلی را حاکمان غرب خوب می شناسند! او طرف مذاکرات مخفی و نیمه مخفی بین حکومت اسلامی و سران کشورهای غربی در خصوص مذاکرات هسته ای بوده. او را نماینده خامنه ای می دانند و خط خامنه ای را در موضوع سیاست خارجی (حمایت از بشار اسد در سوریه ، مخالفت با قطع پروژه اتمی رژیم اسلامی) از مواضع او بوده است.

مرحله آخر مضحکه انتخاباتی طراحی شده:

مرحله آخر طراحی مضحکه انتخابات رژیم اینست که زیر پوشش امنیتی (۸)، بگیر و ببندهای جناح های توسری خورده ناراضی و تولید “آرامش گورستانی” در خیابانها، روزهای حساس “انتخابات” زودتر طی شود. قرار است این “شهید زنده” را از صندوقها با “رای اکثریت” در آورند. قرار است سپاه و بسیجشان، گله های ساندیس خورها و کاسه لیسان درگاه رهبری را بکشند توی خیابانها، قرار است از شمال شهرها، دخترها و پسرهای “ژیگولوی حامل تمثالهای خامنه ای” بیایند بیرون ، توی اتوموبیلهای گرانقیمت در خیابانها بوق بزنند و خوهان انتخاب “شهید زنده” شوند! قرار است شوهای انتخاباتی، مناظره های کنترل شده، صحنه تکراری و تهوع آوری را نمایش دهند تا دنیا و مردم ایران را “قانع کنند” که انتخاباتی صورت گرفته! اینها همه قرار حکومتیان است!

راه دیگر؟

چند هفته ای به پایان کارزار رژیم باقیست.هنوز امکان سازماندهی برای خراب کردن این مضحکه بروی فهالین آزادیخواه وجود دارد.جامعه می تواند مهر خودش را به سینه این مضحکه بزند.می تواند تمامی این نمایش را روی سر کارگردانانش خراب کند.می شود تاریخ دیگری ساخت. با نابود کردن هر تابلوی انتخاباتی رژیم با هر شعار نویسی با هر دعوت به اعتصاب عمومی با هر سوزاندن آثار “انتخابات” رژیم با هر گرد همائی مطالباتی با هر ابتکاری که صدای مردم را به هم و به حهان برساند! راه دیگر حتما هست! نباید گذاشت رژیم اسلامی “شهید زنده اش” را به راحتی به کرسی قدرت بنشاند!

منابع دیگر:

(۱)سعید صالحی نیا:پائین کشیدن فتیله رقابتها، درمانی موقت برای عبور از کابوس انتخابات و پاسخ مردم؟

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=41374

سعید صالحی نیا:تاثیر متد های روانشناسی تبلیغاتی باند احمدی نژاد در مضحکه انتخابات رژیم اسلامی

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=40331

(۲)روزنامه بهار در مورد سعید جلیلی

http://www.baharnewspaper.com/News/92/03/09/12211.html

(۳)سعید جلیلی-ویکیپدیا

http://en.wikipedia.org/wiki/Saeed_Jalili

(۴)نیویورک تایمز: ۲۹ می ۲۰۱۳ (معرفی سعید حلیلی)

http://www.nytimes.com/2013/05/29/world/middleeast/saeed-jalili-emerges-as-establishment-favorite-in-irans-presidential-race.html?pagewanted=all&_r=0

(۵)گاردین در موضوع سعید جلیلی:-۲۸ می ۲۰۱۳

http://www.guardian.co.uk/world/2013/may/28/iran-election-saeed-jalili-offers-little

(۶)ملاقات سعید جلیلی با بیل برنز (مقام امریکائی) در ژنو  در خصوص بحران هسته ای

http://backchannel.al-monitor.com/index.php/tag/saeed-jalili/

(۷)سعید جلیلی با احمدی نژاد فرقی ندارد

http://www.policymic.com/articles/45215/iran-presidential-election-2013-saeed-jalili-is-no-different-than-mahmoud-ahmadinejad

(۸) تدابیر امنیتی رژیم به بهانه “انتخابات-محمد شکوهی

http://www.rowzane.com/more-articles/98-mohamad-sh/13471–q-q-.html