اعدام جنايتکارانه نويد افکاری را محكوم ميكنيم

روند سوسياليستی کومه‌له
September 14, 2020

         اعدام جنايتکارانه  نويد افکاری را محكوم ميكنيم

سرانجام حکم اعدام نويدافکاری به‌رغم اعتراض و درخواست تعداد زيادی از مردم ايران، جهان، نهادهاي حقوق بشري، ورزشي و شخصيت‌های سرشناس،صبح شنبه ٢٢ شهريور درزندان عادل آباد شيراز به اجرا درآمد.
نويد افکاری در جريان اعتراضات مرداد ١٣٩٧ عليه گرانی، فقر و ديکتاتوری خامنه‌ای و حکومت فاشيست اسلاميش، دستگير و در زير شکنجه به او اتهام "قتل کارمند حراست اداره آبتای شيراز"زدند..
نويد بارها از بی گناهی خود گفت و اقرار زير شکنجه را تکذيب کرد. اما رژيم برای لاپوشی ترس و وحشت از خيزش دوباره مردم و به نمايش گذاشتن اقتدارش، اعدامش کرد. رژيم تبهکار جمهوری اسلامی با بی اعتنائی به هشتک‌های نه به اعدام و درخواست‌های جهانی برای اعدام نکردن نويد، توجهی نکرده و با اعدام نويد بار ديگر ابزار توحش و جنايتش را برای ترساندن جوانان به نمايش گذاشت.
بيش از چهل سال است حاکميت جمهوری اسلامی با کشتار و شکنجه تلاش دارد مردم ايران را ترسانده  و از سرنگونی حتمی خود جلوگيری کند. غافل از اينکه با ريختن هر خون تازه‌ای به خشم و نفرت توده‌های مردم افزوده و به مرگ خفت‌بار خويش نزديکتر می‌شود.
شکی نيست خشم توده‌های ميليونی اين رژيم فاسد و جنايتکار را نيز به زباله‌دان تاريخ خواهند انداخت، اين رژيم تا دم آخر دست از جنايت و کشتار مردم و جوانان بی گناه ايران بر نمی‌دارد. تنها راه خاتمه دادن به توحش رژيم اسلامی ايران قيامی همگانی است. که برای هميشه اين جانيان فاسد را به زباله‌دان تاريخ می‌اندازد.
روند سوسياليستی کومه‌له ضمن همدردی با مادر داغديده نويد، خويشاوندان.و مردم ايران، اين اعدام جنايتکارانه را قويا محکوم کرده و بر ادامه و تشديد مبارزه عليه رژيم فاشيستی اسلامی پای ميفشارد.
رمز پيروزی مردم ايران در اتحاد و يکپارچکی آنان عليه حاکميت منفور اسلامی است/
زنده باد اتحاد و همبستگی کارگران و زحمتکشان
مرگ بر رژيم فاشيست اسلامی ايران
روند سوسياليسرت کومه‌له
٢٣ شهريور ١٣٩٩  
 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com