اطلاعیه شماره ۴ کارزار صدای معترضین آبانماه

اطلاعيه
August 24, 2020

اطلاعیه شماره ۴ کارزار صدای معترضین آبانماه

هر روز صدای یکی از بازداشت شدگان و جانباختگان آبانماه باشیم. آبانماه ادامه دارد

اعتراضات آبانماه نقطه عطفی در مبارزه مردم در ایران برای سرنگونی رژیم اسلامی و دستیابی به یک زندگی انسانی بود. در آبانماه، یکبار دیگر مردم به رژیم نشان دادند که اعتراضات دی ماه ۹۶ اعتراضات و اعتصابات پس از آن نه تنها خاموش نشده است بلکه با قدرتی هر چه بیشتر تمامی رژیم را مورد حمله قرار می‌دهد. آبانماه ادامه هر چه قدرتمندتر اعتراضات دی ماه بود.‌ رژیم همچنان تنش از اعتراضات آبانماه میلرزد و صدور احکام اعدام برای معترضین و نگه داشتن و شکنجه آنها در زندان سندی دیگر در اثبات این وحشت است. اعتراضات آبانماه از ویژگی مهمی برخوردار است و به همین دلیل جلب توجه جهانیان به بازداشت شدگان و جانباختگان آبانماه و خانواده هایشان قدم مهمی جهت تقویت همبستگی جهانی علیه رژیم اسلامی می‌باشد.

در ادامه اقدامات کارزار #صدای_معترضین_آبانماه ما هر روزه با انتشار عکس و شرح حال بازداشت شدگان و جانباختگان آبانماه تلاش کرده تا ضمن جلب توجه مردم ، صدای این معترضین و خانواده هایشان را در سطح وسیعتری مطرح کرده و اجازه ندهیم رژیم صدای این عزیزان و خانواده هایشان را خاموش کند. رژیم باید بداند که پیام و اعتراض و وضعیت این معترضین در زندان فراموش نشده و با تمام نیرو برای آزادیشان و دادخواهی خانواده های جانباختگان آبان مبارزه میکنیم.
شما میتوانید با پخش این عکسها و کلیپهای حمایتی در میدیای اجتماعی خود توجه تعداد بیشتری از مردم را به معترضین آبانماه جلب کنید.
شما میتوانید با استفاده از تلفنتان با تهیه یک کلیپ کوتاه صدای این معترضین و خانواده هایشان باشید
شما میتوانید در جمع آوری اسامی و مشخصات تعداد هر چه بیشتری از بازداشت شدگان و جانباختگان اعتراضات آبانماه
کمک کنید تا هیچکدام از این عزیزان گمنام نمانند.

کارزار “ صدای معترضین آبانماه” کارزاریست که در مرداد ماه ۱۳۹۹ -جولای ۲۰۲۰ با هدف مبارزه برای آزادی فوری و بدون قید و شرط بازداشت شدگان آبانماه، برای لغو احکام اعدام و شلاق آنها و برای دادخواهی خانواده هایشان تشکیل شد. این کارزار صدای تمام کسانی است که در جریان اعتراضات آبانماه، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، زخمی شدند، جانباختند، بازداشت و شکنجه شدند. این کارزار صدای تمام کودکانیست که پدر و مادرشان را در اعتراضات آبانماه دستگیر و یا کشتند. این کارزار صدای تمام خانواده هایی است که فرزندشان را در این اعتراضات از دست داده و یا زخمی و دستگیر کردند. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی آغاز به کار کارزار “ صدای معترضین آبانماه” را اعلام کرده و با انتشار عکس و اسامی بازداشت شدگان و جانباختگان، ارائه گزارش به سازمانهای
جهانی و برگزاری اعتراضات وسیع و سایر ابتکارات تمام توان خود را جهت فشار به رژیم اسلامی برای آزادی بازداشت شدگان آبانماه بکار می‌گیرد.از تک تک شما مدافعین انسانیت و آزادی، از شما تشکل‌ها، احزاب و سازمانهای مدا فع آزادی زندانیان سیاسی دعوت می‌کنیم که به این کارزار پیوسته و تمام نیرو و امکانان خود را جهت منعکس کردن صدا ی بازداشت شدگان و جانباختگان و دادخواهی خانواده ها به کار گیرید .

https://youtu.be/hgyR97Bs6q4
https://youtu.be/ygwENdsXO6w
https://youtu.be/UbJcRz8OO8A

برای اطلاعات بیشتر و دیدن این عکسها و پخش آنها و یا ارسال اسامی بازداشت شدگان و جانباختگان اعتراضات آبانماه
لطفا از کانالها و سایتهای زیر دیدن نمایید.

کمیته مبارز برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۳ آگوست ۲۰۲۰ برابر با دوم شهریور ۱۳۹۹

فیسبوک
Facebook/IranZendaniSiasi
‏‌‎@cfppi : تلگرام
:اینستاگرام
@CFPPI
تویتر:
@IranCfppi
ايمیل:‏
‏cfppiiran2006@gmail.com
pouyandeparisa@gmail.com
shiva.mahbobi@gmail.com
تلفن و واتساپ
+31682198347
وبسایت
www.cfppi.org


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com