برای نجات جان جعفر عظیم زاده و آزادی اوعلیه جمهوری اسلامی به میدان بیائیم

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
August 23, 2020

برای نجات جان جعفر عظیم زاده و آزادی اوعلیه جمهوری اسلامی به میدان بیائیم


 
جعفرعظیم‌زاده  دبیر اتحادیه آزاد کارگران ایران و از فعالین جنبش کارگری به دلیل رفتارهای ضد انسانی جمهوری اسلامی در زندان رجائی شهر دست به اعتصاب غذا زده است. جعفر  بدلیل مشکل قلبی و ریوی به بیمارستان طالقانی منتقل میشود، اما  زندان بانان در روز ۲۶ مرداد بنا به دستور قوه قضاییه رژیم، بجای بیمارستان او را به سلول زندان رجایی شهر منتقل میکنند.
 
 این شرایط و همچنین نگرانی از مبتلا شدن او به ویروس کرونا خانواده جعفر عظیم‌زاده و همه ما را به شدت نگران کرده است. جعفر عظیم‌زاده در اعتراض به این رفتار های غیرانسانی و تبعید به زندانی دیگر و عدم رسیدگی به وضعیت غیر بهداشتی زندانها، اکنون در هفتمین روز اعتصاب غذا، در وضعیت جسمی وخیمی به سر می‌برد.
 
حزب سوسیالیست انقلابی ایران  رفتار غیرانسانی و جنایتکارانه با جعفر عظیم‌زاده  و همه  فعالین کارگری و زندانیان سیاسی را شدیدا ًمحکوم می‌کند.  ما پیش امدن هر گونه سرنوشت ناگواری را برای عظیم زاده را به حساب نقشه هدفمند ضد انسانی جمهوری اسلامی خواهیم دانست و مقامات قضایی  رژیم را مسئول جان جعفر میدانیم!

حزب از کلیه شهروندان آزادیخواه و نهادها و تشکل‌های کارگری می‌خواهد علیه قلدری رژیم  و رفتار ضد انسانی اش با فعالین و زندانیان را گسترش دهند. جای  عظیم زاده  ها و عبدی ها و دیگر فعالینی که برای  کسب مطالبات اولیه کارگران و جامعه مبارزه میکنند زندان نیست! این مقامات جمهوری اسلامی هستند که به دلیل ٤١ سال جنایت و سرکوب و آدمکشی، و به دلیل  اشاعه خرافه و فساد و دزدی باید  بازداشت و در زندانها نگهداری شوند و در ملا عام محاکمه گردند.

 از همه آزادیخواهان و کارگران میخواهیم برای نجات جان جعفر عظیم زاده و آزادی او متحدانه علیه جمهوری اسلامی به میدان بیایند، در عین حال از جعفر عظیم زاده  اکیدا میخواهیم فورا به اعتصاب غذای خود پایان دهد. فعالین کارگری و آزادیخوا ه ضمن ضرورت توجه به تندرستی و بقای فیزیکی خود در مسیر مبارزه ای که پیشا رو دارند، باید از سنتهای نادرست مبارزه و اعتراض پرهیز نمایند و بیش از پیش به استقامت، اتحاد و اقدام جمعی موثر مبارزه برای تحقق مطالبات خود اقدام نماید.

جعفر عظیم زاده باید فوری آزاد گردد!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
١ شهریور ۱۳۹۹، ۲٢ اوت ۲۰۲۰
iransocialist2017@gmail.com


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com