جعفر عظیم زاده در‌ اعتراض به انتقالش و آدم ربایی نهادهای امنیتی دست به اعتصاب غذا زده است

اتحادیه آزاد کارگران ایران
August 19, 2020

جعفر عظیم زاده در‌ اعتراض به انتقالش و آدم ربایی نهادهای امنیتی دست به اعتصاب غذا زده است


جعفر عظیم زاده دبیر اتحادیه آزاد کارگران ایران از روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در اعتراض به انتقالش به زندان رجایی شهر که بدون اعلام و به شکل یک آدم ربایی سازمانیافته اتفاق افتاده است دست به اعتصاب غذا زده است.

عصر روز یکشنبه پزشک زندان با اعلام وخامت سلامت قلبی و ریوی جعفر، دستور اعزام وی به بیمارستان را صادر میکند. مأمورین جعفر را با خودروی ون زندان به مقصد بیمارستان طالقانی روانه میکنند اما او را به زندان رجایی شهر انتقال میدهند و هم اکنون در سلول انفرادی محبوس است. نه تنها جعفر بلکه دیگر زندانیان نیز اطلاعی از این امر نداشته‌اند وگرنه هم خود او و هم دیگر زندانیان در مقابل انتقال وی مقاومت مینمودند.

اگر انتقال جعفر عظیم زاده به زندان رجایی شهر قانونی است پس چرا به وی اعلام نشده است و انتقالش دقیقاً به سبک آدم ربایی صورت گرفته است؟ چنین ‌پروژه‌ای بدون شک از سوی نهادهای امنیتی برنامه‌ریزی و اجرا شده است تا بتوانند نقشه‌شان را درمورد جعفر اجرا کنند.

جعفر عظیم زاده در سال ۹۵ اعتصاب غذای طولانی ۶۳ روزه‌ای داشته و پس از آن با بیماری‌های متعددی ناشی از همان اعتصاب غذا دست و پنجه نرم میکند. اکنون نیز به بیماری کرونا مبتلا میباشد و جانش در معرض خطر بسیار جدی قرار دارد.


اتحادیه آزاد کارگران ایران آدم ربایی نهادهای امنیتی برای انتقال جعفر عظیم زاده به زندان رجایی شهر را قویاً محکوم مینماید و به جامعه اعلام میکند که نهادهای امنیتی قطعاً قصد قتل او را دارند و چنانچه هر اتفاقی برای سلامت جعفر روی دهد یا مستقیماً توسط نهادهای امنیتی صورت گرفته است و یا تحت شرایطی روی داده است که نیروهای امنیتی از قبل برای آن سازماندهی کرده‌اند.


اتحادیه آزاد کارگران ایران- ۲۹ مردادماه ۹۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com