فراخوان پشتیبانی ... در دفاع از اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه ودیگر اعتصابات کارگری در ایران

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
August 12, 2020

فراخوان پشتیبانی!
در دفاع از اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه ودیگر اعتصابات کارگری در ایران!
  

تعرض دولت  سرمایه داری به سفره خالی كارگران زحمتكش نیشکر هفت تپه وهپکو و دیگر کارگرانی که در ایران صدای آزادیخواهی و عدالتخواهی سر میدهند، فلاكت بی سابقه ای را به طبقه كارگر و همه مزد بگیران جامعه ایران تحمیل كرده است. ابعاد گرانی و تورم و گرسنگی و فقر روز بروز سرعت افسارگسیخته تری بخود می گیرد. درمقابل این وضعیت فلاکتبار، کارگران اعتصاب می کنند، پرستاران تجمع می کنند و معلمان تحصن و اعتصاب می کنند!
این اعتراضات تو گویی صدای تمامیت جامعه نیازمند ما هم است، باید به استقبال این صدا برای خلاصی از فقر و برای دستیابی به رفاه اجتماعی شد.
 موج اعتصابات کارگری و جلوه سراسری شدن آنها ، بیانگر یك اعتراض توده ای و بخش مهمی از مبارزه عمومی درجامعه ما است.در این جنگ و جدال اجتماعی و سرنوشت ساز علیه بورژوازی و دولتش كه بحران اقتصادی حاکم درکشور را بر سفره خالی كارگران و زحمتكشان سرشكن می كنند. در این مبارزه طبقه كارگر نقش پیشتاز و موثر و تعیین كننده ای دارد. اگر مبارزه و اعتراضات طبقه كارگر با مبارزات  و اعتراضات عمومی و سراسری دیگر بخش های جنبش های اجتماعی ، معلمان، پرستاران وبازنشستگان و خانواده های زندانیان سیاسی  و غیره ... همراه شود،  كم ترین نتیجه اش سر فرود آوردن دولت و سرمایه داران در مقابل خواستهای همه زحمتكشان جامعه  است.  
از طرف جمعی از فعالین اجتماعی و سیاسی و پناهندگان درشهر گوتنبرگ آکسیون اعتراضی در روز شنبه 15 ماه اوت ساعت  13:30 دقیقه بعدازظهر در میدان« برنس پارکن» کنار مجسمه یوحنا درشهر یوتبوری برگذار میشود
 ما انجمن پناهندگان ایرانی – گوتنبرگ همه انسان های ازادیخواه و فعالان سازمانها، احزاب، نهادها ی مترقی را دعوت می نماییم به حمایت و همبستگی از این مبارزات برخیزیم و در حرکت اعتراضی روز شنبه پانزدهم اگوست 2020 ،حضوری فعال را به نمایش بگذاریم !
همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فوری بی قید وشرط آزاد شوند!
زنده باد اعتصاب کارگری، زنده باد همبستگی بین‌المللی کارگران!
سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران
تلفنهای تماس
عباس تکالو بیغش: 0735696261
  امید محمدیه: 0735823334 
هلن حبیبی : 0768803072 
مهوش رشیدی بیرگانی: 0703219151 
انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
یازدهم اوت 2020

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com