پیام مهوش فتحی به دادستان جنایتکار اصفهان محمد رضا حبیبی : "جوانان سروقامتمان را نکشید"

نهاد مادران علیه اعدام
July 31, 2020

پیام مهوش فتحی به دادستان جنایتکار اصفهان محمد رضا حبیبی :

"جوانان سروقامتمان را نکشید"

10 حکم اعدام برای 5 جوان معترض در اصفهان

محمد رضا حبیبی رییس کل دادگستری اصفهان برای فعالین حقوق بشر و اتحادیه اروپا به عنوان یک ناقض حقوق بشر که احکام اعدام را به صورت فله ای صادر و همراه با باند جنایتکارش در زندان اصفهان توسط اجرای احکام انجام داده، شناسایی و تحریم شده است .

نام وی اولین بار با اجرای حکم اعدام دو برادرسربدار محمد و عبداله فتحی که در تاریخ 27 شهریور 1390 برابر با 17 می 2011 توسط محمد رضا حبیبی و باند جنایتکارش در زندان اصفهان اعدام شدند رسانه ای شد. اعدامی برخلاف تمامی قوانین آیین دادرسی کیفری که خود جمهوری اسلامی وضع نموده بود.

تخلف محمد رضا حبیبی به عنوان دادستان آنچنان محرز بود که بعد از اعتراضات مردم و بخصوص جوانان ( درب زندان و مراسم خاکسپاری)

بازتاب رسانه ای گسترده ای را در داخل و خارج از ایران بوجود آورد. بازتابی که محمد رضا حبیبی را برای توجیه اعدام برادران فتحی، مجبور به حضور در شبکه استانی اصفهان و نمایش فیلمی توجیهی برای مردم ایران در شبکه 3 سراسری، را به حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی تحمیل نمود.

اتحادیه اروپا یک ماه  پس از اعدام برادران فتحی توسط محمد رضا حبیبی،وی را به عنوان ناقض حقوق بشر در لیست 29 نفره تحریم اتحادیه اروپا قرار داد. 

محمد رضا حبیبی با صدور 10 حکم اعدام برای 5 جوان، که چهار نفر از آنها متاهل و دارای فرزند بوده و یک نفر مجرد می باشد، بار دیگر مورد اعتراض مردم ایران قرار گرفته و صدور احکام فله ای اعدام و تایید بدون بررسی قانونی دیوان عالی!!! جمهوری اسلامی و قوه قضاییه ای که فاقد حقوقدانهای شایسته می باشد را در معرض دید مردم ایران و جهان قرار داد.

ایرادات حقوقی وکلای جوان و مستقل به احکام اعدام صادر شده ، عمق فضاحت حقوق اسلامی و قوانین مجازات اسلامی که توسط روحانیت شیعه و مراجع تقلید متحجر تحت لوای حکومت ولایت فقیه به ملت ایران تحمیل شده را بخوبی عیان می نماید.

عملکرد محمد رضا حبیبی به عنوان رییس دادگستری یک استان مهم مانند اصفهان، در اثبات عصر حجری بودن حقوق و قضای اسلامی در قرن 21 برای مردم و بخصوص جوانان امروز ایران قابل تامل می باشد.

زنده باد آآزادی

زنده باد زندگی

زنده باد عشق و انسانیت

نهاد مادران علیه اعدام

تلفن : 0014164734796

N.T.Execution@Gmail.Comایمیل 

10مرداد1399 برابر با 31 جولای 2020

https://www.youtube.com/watch?v=iUVWV0YSLic&t=4s


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com