صف طبقاتی کارگران و جنبش اعتراضی آزادیخواهی و برابری طلبی و سوسیالیسم،با صف اعتراضی و مطالباتی جنبشهای بورژوازی نباید در یک صف قرار بگیرند!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
July 22, 2020

صف  طبقاتی کارگران و جنبش اعتراضی آزادیخواهی و برابری طلبی و سوسیالیسم،
با صف اعتراضی  و مطالباتی جنبشهای بورژوازی نباید در یک صف قرار بگیرند!

 جمهوری اسلامی باید برود!، واعتراضاتی که در جامعه بار دیگر علیه جمهوری اسلامی  سر بلند کرده است و برای آزادی و برابری و برای رفاه و سعادت جامعه و دستیابی به یک نظام بدون استبداد دینی و شونیستی و ملی گرایانه و یک نظام بدون  نیروی سرکوب و حرفه ای، یک جامعه بدون اعدام و وجود زندانی سیاسی، و یک جامعه ای که از راه شوارائی  و سوسایالیستی منافع اکثریت سرکوب شده دست دو نظام جنایتکار شاهنشاهی و اسلامی را در چشم انداز و مطالباتش نقش بسته است، بدون هیچ تردیدی باید تقویت کرد، و برای به پیروزی رساندنش جانانه تلاش نمود.

از اینرو هراعتراضی که در آن دوباره رنگ اسلامی یا نوع آرایامهری و مزخرفاتی مانند "رضاه شاه روحت شاه" و هر شعار و اعتراضی که با شعار و مطالبه شونیستی، ملی و قومی گری به میدان بیاید، نه تنها قابل هیچ سطحی از حمایت نیستند که درست مانند جمهوری اسلامی برای ترد و کنار زدنشان از سر راه زندگی ویران شده طبقه کارگر و جامعه  ایران باید علیه  شان متحد شد و از میدان بدرشان کرد!. این وظیفه مبرم و اولیه طبقه کارگر و جنبش سوسیالیستی، جنبش آزادیخواهاهی فرهنگیان و بازنشستگان و دانشجویان و دانش اموزان، و وظیفه جنبش آزادی زن و همه تلاشگران راه آزادی و برابری در جامعه ایران است.

هر اپوزسیون راست یا "چپ"ی که در پوشش فریبنده "جنبش سرنگونی" و یا "همه با هم'" در مقابل حقایق فوق ساکت یا همسو با "مردم" است و موج سواری میکنند، یک اپوزسیون مرتجع و فاسد "پوپولیستی" است که میخواهند همان سرنوشت که در سال ٥٧ علیه طبقه کارگر و صف آزادیخواهانه ضد نظام پادشاهی آورده شد، به جای آزادی و رهایی و خوشبختی، خمینی جلاد و جمهوری اسلامی کثیف و جنایتکار را سر کارآوردند، دو باره  و در دوره جدید و پوشش دیگری همان جنایت را تکرار کنند و پوزه جامعه و صف کارگران و انقلابیون را به زمین بمالند، و از نو به یک نظام جانی دیگرسرمایه داری تن در بدهیم.

 حزب سوسیالیست انقلابی از طبقه کارگر ایران، از صف جنبش آزادیخواهی، و از هر کسی که به هدف کسب آزادی، برابری، رفاه، امنیت و استقرار یک نظام شورائی و سوسیالیستی در صدد آمادسازی برای به گور سپردن رژیم سیاه جمهوری اسلامی هستند، اکیدا میخواهد  که از همین امروز، و قبل از اینکه دیر شود، صف خود را آشکارا نه تنها از صف جنایتکاران وابسته به جمهوری اسلامی، که  همزمان از هر صف و اعتراض و جریاناتی که با شعار های ارتجاعی ملی و مذهبی و یا در آرزوی بازشکست "شاه" و زندگی رعیتی برای شهروندان به میدان می آیند، جدا کنند.

 صف ما باید برود از کارگران هفت ‌تپه، از اعتراضات بر حق کارگران در سراسر کشور، از آزادی و برابری و حقوق برابر شهروندی در همه سطوح، و از مطالبات سیاسی و اقتصادی گرسنگان، و از کارکنان و و بازنشستگان و پرستاران و مردمی که  آرزوی آزادی و برابری و رفاه را دارند، و در یک کلام از جنبشی باید حمایت کرد و پرچمدارش بود که بر دریائی از نفرت و خشم تلنبار شده و بر حق علیه جمهوری اسلامی و کلیت نظام سرمایه داری استوار است.  صف ما صفی است که میخواهد برای همیشه ستم و زور و حاکمیت یک مشت انگل دزد و جانی به اسم شاه  و امام و اسلام  و سرمایه داررا پایان دهد.  باید متحد شد و حول این خواستها و پرچم و افق به میدان آمد. باید  به میدان آمد  و اجازه ندهیم به اسم "هم میهن"  و "همه با هم" و به صرف "ضدیت" با جمهوری ننگین اسلامی دوباره  یک نظام ننگین و بورژوازی را در قالب دیگری بر جامعه تحمیل کنند!

کارگران، زنان، جوانان، فرهنگیان، مردم آزادیخواه و برابری طلب!

علیه استبداد و جنایات جمهوری اسلامی و علیه اپوزسیون مرتجع و کسانی که مسیر مبارزه انقلابی ما علیه جمهوری اسلامی را به بیراهه های خرافی و ارتجاعی مذهبی و ملی گرایانه و "حمایت امریکا"  سوق میدهند با تمام قدرت به میدان بیائید و ایستادگی کنید!
صف  اعتراض  ومبارزه ی که برای کسب آزادی، برابری، رفاه، امنیت و نظام شورائی و سوسیالیستی مبارزه میکند با صف اپوزسیون و اعتراضات که با مطالبات ارتجاعی به میدان می آیند  و ضد آزادی و برابری و حقوق برابر شهروندی و نظام شورائی و سوسیالیستی هستند نباید در یک صف قرار بگیرند! .بدون چنین جدائی های جنبش ما از نو با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد!

زنده باد صف مستقل و متحد طبقه کارگر و جنبش آزادیخواهی!
نه به جمهوری اسلامی و نظام سرمایه داری!
زنده باد  جنبش شورائی، زنده باد سوسیالیسم!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
١ مرداد ١٣٩٩      ٢٢ جولای ٢٠٢٠


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com