اخبار و گزارشات کارگری ٢٣ فروردین ماه ١٣٩٩

اخبار کارگرى
April 11, 2020

اخبار و گزارشات کارگری ٢٣ فروردین ماه ١٣٩٩

زنده باد کمپین اعتراضی «قرنطینه بدون تامین معیشت یعنی گرسنگی»

- بیانیه جمعی از اعضای انجمن‌صنفی کارگران ساختمانی کامیاران درباره  کمپین اعتراضی «قرنطینه بدون تامین معیشت یعنی گرسنگی» و مصادره کانال تلگرام این انجمن توسط وزارت اطلاعات

- احضارتعدادی از کارگران حق طلب هپکو به دادگاه کیفری اراک

- قابل توجه معلمان مشمول حداقل دستمزد ، معلمان شاغل در بخش خصوصی ، خرید خدمتی و مربیان پیش دبستانی:

بیانیه اعتراض به مصوبه ی غیرقانونی حداقل دستمزد، مطالبه لغو آن و برقراری مذاکرات برای رسیدن به مزد عادلانه

- اعتراض کارگران نانوایی های آبدانان نسبت به کار بدون امکانات لازم برای مقابله با کووید 19

- ادامه تجمعات کارگران اخراجی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ماهشهربرای بازگشت بکاربرای دومین ماه متوالی

- ادامه اعتراضات کارگران کنتورسازی ایران نسبت به بلاتکلیفی شغلی ومعیشتی وبی تفاوتی مسئولان طراز اول استان وکارفرما با تجمع همه روزه مقابل کارخانه

- تجمع اعتراضی کارگران نی‌بُربازنشسته مجتمع کشت وصنعت نیشکر هفت تپه نسبت به عدم پرداخت مطالبات مقابل دفتر مدیریت شرکت

- اعتراض کارگران رسمی وقرادادی صنعت نفت نسبت به عدم اعمال 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری

- محرومیت مدرسان وکارکنان کانون زبان ایران ازبیمه بیکاری بدلیل عدم پرداخت حق بیمه بیکاری از طرف کارفرما

- ادامه اعتراضات پذیرفته ‌شدگان آزمون سردفتری سال 97 نسبت به بلاتکلیفی استخدامی با تجمع مقابل قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

- جان باختن 11کارگر صنعت خودرو وقطعه سازی براثر ابتلا به بیماری کووید 19

- اسامی ۱۰۲ تن از کادر درمان فداکار و شرافتمند سراسر کشور که در مقابله با کرونا جان باختند

*بیانیه جمعی از اعضای انجمن‌صنفی کارگران ساختمانی کامیاران درباره  کمپین اعتراضی «قرنطینه بدون تامین معیشت یعنی گرسنگی» و مصادره کانال تلگرام این انجمن توسط وزارت اطلاعات

«از آنجایی که گوشی مدیر گروه کمپین و کانال انجمن‌صنفی کارگران ساختمانی شهرستان کامیاران را پس نداده‌اند  و ادمین‌ها(بقیه مدیرهای کمپین و کانال رسمی انجمن) را مسدود کرده‌اند، لذ‌ا ما نمی‌توانیم از طریق کانال و گروه کمپین خودمان این حرکت وقیح نهادهای امنیتی را افشا و محکوم کنیم. از این طریق از همه کارگرانی که به گروه کمپین پبوسته‌اند می‌خواهیم که از گروه تلگرامی کمپین خارج شوند چرا که به صورت کامل گروه تلگرامی و کانال انجمن در اختیار وزارت اطلاعات است.»

متن بیانیه:

کارگران، خانواده‌های کارگری، اعضای انجمن‌های‌صنفی کارگران ساختمانی شهرهای مختلف و اعضای تشکلات مستقل کارگری.

هم‌سرنوشتان عزیز، شما طی چند روز اخیر به فراخوان کمپین(قرنطنیه بدون تامین معیشت یعنی گرسنگی) جواب مثبت دادید و  به شیوه‌های مختلف همراه و پشتیبان این کمپین بودید و ما را حمایت کردید، جا دارد از  این طریق از تک‌تک شما عزیزان تشکر و قدردانی کنیم و دست‌هایتان را به گرمی می‌فشاریم و هزاران گل را تقدیمتان می‌کنیم.

بی‌شک این بار هم ثابت شد که سیستم سرمایه‌داری حاکم تاب و تحمل هیچ گونه اعتراض و حق‌خواهی کارگران را ندارد و هر حرکتی که کارگران و خانواده هایشان متحدانه و مستقل در دفاع از خود و اعتراض به وضعیت معیشتی خود انجام دهند را سرکوب خواهد کرد. حتی اگر آن حرکت انتشار یک عکس اعتراضی هم باشد.

بدون شک این سرکوب، پایان اعتراض و کمپین نخواهد بود و امیدواریم در شهرهای دیگر رفقا و هم‌سرنوشتانمان بار دیگر این کمپین اعتراضی را شروع کنند به این امید که بتوانیم با اتحاد و انسجام خود خواست "تامین معیشت" را به دولت تحمیل کنیم.

رفقا و حامیان کمپین دیروز پنج‌شنبه ساعت ۱۲ نصف‌شب بعد از قفل گروه کمپین، مدیر گروه کمپین اعتراضی و  مدیر کانال انجمن‌ کارگران ساختمانی کامیاران آقای عرفان فخری توسط نهادهای امنیتی احضار و و همراه دو تن دیگر از اعضای هیئت مدیره انجمن تا ساعت ۵ صبح بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند. چند عضو دیگر انجمن نیز احضار  و بازجویی شده و تحت فشار قرار می‌گیرند که در نهایت با گرفتن گوشی تلفن همراه از مدیر گروه کمپین و کانال انجمن  از سوی اداره اطلاعات و مسدود کردن ادمین‌ها دیگر کمپین، وزارت اطلاعات کامیاران بیانیه‌ی پایان کار کمپین را به صورت مفتضحانه‌ای اعلام می‌کنند.

بدون شک این بیانیه جواب حمایت کارگران و خانواده‌یشان از این کمپین نبوده و نیست. چرا که به برای شروع به کار کردن کمپین و اعتراض کارگران در هر سطحی نیاز به کسب اجازه از نهادهای امنیتی ندارد. و وعده‌های مسئولین هیچ ضمانتی و اعتباری ندارد چرا که خواست ما خواستی سراسری و طبقاتی است.

از آنجایی که گوشی مدیر گروه کمپین و کانال انجمن‌صنفی کارگران ساختمانی شهرستان کامیاران را پس نداده‌اند  و ادمین‌ها(بقیه مدیرهای کمپین و کانال رسمی انجمن) را مسدود کرده‌اند، لذ‌ا ما نمی‌توانیم از طریق کانال و گروه کمپین خودمان این حرکت وقیح نهادهای امنیتی را افشا و محکوم کنیم. از این طریق از همه کارگرانی که به گروه کمپین پبوسته‌اند می‌خواهیم که از گروه تلگرامی کمپین خارج شوند چرا که به صورت کامل گروه تلگرامی و کانال انجمن در اختیار وزارت اطلاعات است.

جمعی از اعضای انجمن‌صنفی کارگران ساختمانی شهرستان کامیاران

*احضارتعدادی از کارگران حق طلب هپکو به دادگاه کیفری اراک

تعدادی از کارگران حق طلب هپکو برای روز شنبه 30 فروردین به شعبه 106 دادگاه کیفری شهرستان اراک احضار شدند.

براساس گزارش رسانه شده بتاریخ 23 فروردین، طی ابلاغیه‌ای که اخیراً به دست تعدادی از کارگران هپکوی اراک رسیده است، کارگران برای پاره‌ای از توضیحات باید به شعبه 106 دادگاه این شهرستان مراجعه کنند.

*قابل توجه معلمان مشمول حداقل دستمزد ، معلمان شاغل در بخش خصوصی ، خرید خدمتی و مربیان پیش دبستانی:

بیانیه اعتراض به مصوبه ی غیرقانونی حداقل دستمزد، مطالبه لغو آن و برقراری مذاکرات برای رسیدن به مزد عادلانه

در نیمه شب بیستم فروردین ماه، نمایندگان دولتی و کارفرمایی شورای عالی کار، بدون جلب نظر و توافق نمایندگان کارگری، صورتجلسه افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران در سال ۹۹ را امضا کردند. نمایندگان کارگری حاضر در جلسات مزدی، بعد از قریب به چهل ساعت مذاکره و چانه ز نی، حاضر به پذیرش نظرات کارفرمایان و دولت کارفرمایی نشدند و بدون امضای صورتجلسه، نشست را ترک کردند.

چگونه در شرایطی که براساس اعلام بانک مرکزی در یازدهم فرودین ماه ۹۹، تورم سال ۹۸  بیش از ۴۱ درصد است و علاوه برآن، نرخ سبد معیشت (سبد هزینه ی خانوار) در جلسات رسمی کمیته دستمزد، ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده و نمایندگان رسمی دولتی و کارفرمایی، پای این رقم را امضا کرده اند، ساختار معیوب و ناکارآمد شورای عالی کار، به صورت دوجانبه و بدون در نظر گرفتن سه جانبه گرایی مورد نظر سازمان بین المللی کار، اقدام به تعیین نرخ ۲۱ درصدی افزایش دستمزد کارگران می کند؟! افزایش 21 درصدی دستمزد، نه تنها با بند دوم ماده 41 قانون کار و نرخ سبد معیشت خانوار همخوانی ندارد بلکه با معیار حداقلی نرخ تورم رسمی (موضوع بند یک ماده 41) نیز تعارض جدی دارد؛ تعیین نرخ 21 درصد برای افزایش مزد کارگران نشان می دهد که برای دولتی ها، قانون کار ورق پاره ای بیش نیست.

در ساختار معیوب شورای عالی کار در ایران، دولت بازیگرِ نقش میانجی و واسطه میان کارگران و کارفرمایان نیست و نمایندگان دولتی، نماینده بزرگترین و قدرتمندترین جناح کارفرمایی کشور است. با این حساب، سه نماینده کارگری، نه در مقابل سه نماینده کارفرما و سه نماینده ی بیطرف دولت، بلکه در مقابل شش نماینده سرمایه داران و گروه های ذینفع در استثمار طبقه کارگر، مجبور به چانه زنی و مذاکره هستند و بدیهی است هر زمان که قافیه بسیار تنگ آید، این شش نماینده، نظرات مشترک خود را با کنارگذاشتن اصل پذیرفته شده ی اجماع،  به صورت غیرقانونی، به عنوان خروجی جلسه به جامعه عرضه کنند. اصلاح اساسی ساختار شورای عالی کار و بالا بردن وزن کارگران در این ساختار، یک مطالبه اساسی است که در این برهه زمانی همه کارگران و بازنشستگان بر سر آن توافق دارند.

ما امضاکنندگان بیانیه، قبل از هرچیز خواستار اصلاح ساختار شورای عالی کار و برخورداری کارگران ایران از حق تشکل یابی مستقل براساس مقاوله نامه های ۸۷ و ۹۸ سازمان بین المللی کار هستیم و ضمن حمایت از عملکرد نمایندگان کارگری شورای عالی کار در عدم پذیرش پیشنهادات ناعادلانه و غیرقانونی کارگران، اعلام می داریم که افزایش ۲۱ درصدی دستمزد به هیچ وجه وجاهت قانونی ندارد؛ باید خروجی جلسه شورای عالی کار به علت عدم رعایت سه جانبه گرایی، ملغی شده و مذاکرات مزدی با در نظر داشتن رقم ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومانی سبد معاش، به عنوان مبنای چانه زنی، از سر گرفته شود. هر نوع افزایش دستمزد کمتر از رقم توافق شده ی سبد معاش، در بحران فعلی کرونا که موجب بیکاری نیروی کار در مقیاس وسیع  و افزایش قابل ملاحظه  در هزینه های زندگی طبقه کارگر شده، برای کارگران و بازنشستگان پذیرفتنی نیست و بی شک اعتراض همه را در پی خواهد داشت. ما ضمن ابراز تشکر از عملکرد نمایندگان کارگری جلسه، خواستار برقراری مجدد  مذاکرات مزدی و تعیین دستمزد براساس محاسبات سبد معاش هستیم.

لینک امضای پتیشین:

https://docs.google.com/forms/d/1WV2xWrb1LggB5-ECX9zNCBr4ClStM6Xw8x4k1Bfm8FQ/viewform?edit_requested=true#responses

*اعتراض کارگران نانوایی های آبدانان نسبت به کار بدون امکانات لازم برای مقابله با کووید 19

کارگران نانوایی های شهرستان آبدانان در استان ایلام نسبت به کار بدون امکانات لازم برای مقابله با کووید 19 معترضند.

براساس گزارش رسانه ای شده بتاریخ 23 فروردین،رئیس صنف خبازان شهرستان آبدانان با اشاره به انتقاد کارگران نانوایی های این شهر از کمبود اقلام بهداشتی گفت: این مشکل در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

*ادامه تجمعات کارگران اخراجی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ماهشهربرای بازگشت بکاربرای دومین ماه متوالی

روز شنبه 23 فروردین برای دومین ماه پیاپی،کارگران اخراجی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ماهشهربه تجمعشان مقابل انبارنفتی شرکت+ برای بازگشت بکارادامه دادند.

این کارگران که تعدادشان به حدود 30نفر میرسد دورجدید تجمعشان را از روز شنبه 26 بهمن ازسرگرفته اند.

تجمع کنند گان می‌گویند از کار خود اخراج شده‌اند تا افراد سفارش شده به جای آنها استخدام شوند.

به گفته این کارگران اخراجی، پیش‌تر‌مسئولین این انبار نفتی که از نواحی زیر مجموعه منطقه آبادان به شمار می‌رود به کارگران وعده‌ حل مشکل را داده بودند و حالا کارگران می‌گویند آنها به وعده‌ خود عمل نکرده اند.

+انبار نفتی نوربخش ماهشهر سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های سنندج، کرمانشاه،BOT  شیراز، حافظ شیراز، سیکل ترکیبی کازرون، افق ماهشهر، گناوه و عسلویه را تامین می کند.

*ادامه اعتراضات کارگران کنتورسازی ایران نسبت به بلاتکلیفی شغلی ومعیشتی وبی تفاوتی مسئولان طراز اول استان وکارفرما با تجمع همه روزه مقابل کارخانه

اعتراضات کارگران کنتورسازی ایران نسبت به بلاتکلیفی شغلی ومعیشتی وبی تفاوتی مسئولان طراز اول استان وکارفرما با تجمع همه روزه مقابل کارخانه ادامه دارد.

دور جدید اعتراضات کارگران کنتورسازی ایران بدنبال تعطیلی کارخانه به بهانه بیماری کووید19  از روز شنبه 16 فروردین با تجمع مقابل اداره کار آغاز وبا تجمع روزیکشنبه 17 فروردین مقابل استانداری قزوین دنبال گرفته شد.تجمعات این کارگران برای دستیابی به مطالباتشان بطور همه روزه تابه امروزشنبه 23 فروردین مقابل کارخانه ادامه پیداکرد.

این کارگران که سابقه کار 15 تا 20 ساله درکارخانه کنتورسازی ایران دارند، در تشریح استمرار تجمعات اعتراضیشان به خبرنگار رسانه ای گفتند: کارفرمای کارخانه کنتورسازی ایران به بهانه حفظ سلامتی کارگران با شیوع کرونا ویروس همزمان با آغاز سال جدید اقدام به تعطیلی این واحد بزرگ تولیدی کرده و از کارگران درخواست کرده است برای دریافت مقرری بیمه بیکاری اقدام کنند.

آنها افزودند: عموم مشکلات ما از زمان واگذاری این کارخانه به «بخش خصوصی» شروع شد تا جایی که با افزایش مشکلات امروز درهای کارخانه به روی کارگران بسته شده است.

این کارگران درادامه گفتند: تعطیلی کارخانه برای حفظ سلامتی کارگران به دلیل انتشار ویروس کرونا یک بهانه‌ است چراکه با تعطیلی کارخانه هیچ تضمین برای اشتغال دوباره آنها وجود ندارد.

کارگران در خاتمه در ارتباط با مطالبات مزدی پرداخت نشده‌ی خود گفتند: ما از سال 95 تا پایان سال 98 حدود 26 ماه مطالبات مزدی عقب افتاده داریم که حدود 9 ماه از این مطالبات مربوط به سال 98 است. طی سال‌های گذشته کارفرما چندین بار درهای کارخانه را با قفل و زنجیر بست و به بهانه‌های مختلف سعی در تعطیلی کارخانه داشت که با پیگیری کارگران مجددا درهای کارخانه برای تولید بازشد.

*تجمع اعتراضی کارگران نی‌بُربازنشسته مجتمع کشت وصنعت نیشکر هفت تپه نسبت به عدم پرداخت مطالبات مقابل دفتر مدیریت شرکت

روز شنبه 23 فروردین،جمعی از کارگران نی‌بُربازنشسته مجتمع کشت وصنعت نیشکر هفت تپه برای اعتراضبه عدم پرداخت مطالباتشان دست به تجمع مقابل دفتر مدیریت شرکت زدند.

این کارگران بازنشسته که شمارشان به حدود 80نفر می‌رسد، 25اسفند ماه سال گذشته (98) تحت قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شده‌اند،به خبرنگار رسانه ای گفتند:به دلیل آنکه در طول ‌سال‌ها خدمت ساعات کاری مشخصی نداشته‌ایم به همین دلیل خواستار تعیین تکلیف مطالبات سنواتی خود از مدیریت هستیم.

*اعتراض کارگران رسمی وقرادادی صنعت نفت نسبت به عدم اعمال 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری

کارگران رسمی وقرادادی صنعت نفت با انتشار دو نامههای سرگشاده خطاب به مسئولین ارشد وزارت نفت اعتراضشان را نسبت به عدم اعمال 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام کردند.

*محرومیت مدرسان وکارکنان کانون زبان ایران ازبیمه بیکاری بدلیل عدم پرداخت حق بیمه بیکاری از طرف کارفرما

مدرسان وکارکنان کانون زبان ایران(انجمن ایران و آمریکا سابق)که تعدادشان به حدود 2 هزارنفر می رسد بدلیل عدم پرداخت حق بیمه بیکاری 3 درصدی از طرف کارفرما از برخورداری از بیمه بیکاری محروم هستند.

بنابه گزارش رسانه ای شده،بیش از 2 هزار مدرس و کارکنان کانون زبان ایران درپی تعطیلی درچارچوب مقابله با کووید 19 برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند که در کمال تعجب متوجه شدند که کارفرما سه درصد حق بیمه بیکاری را پرداخت نکرده است.

این در حالی است که از سال 77، مدیریت کانون زبان ایران به مدرسان و کارکنان خود اعلام می‌کرد که به صورت ماهانه و منظم حق بیمه بیکاری را پرداخت کرده است.

تعدادی از مدرسان کانون زبان ایران در پیام‌های جداگانه اعلام کردند، مدیریت کانون زبان ایران به مدرسان و کارکنان که بسیاری از آنها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و حتی دکترا هستند، اعلام کرده که هیچ معرفی‌ نامه‌ای برای دریافت بیمه بیکاری صادر نخواهد کرد.

مدیریت این کانون به مدرسان خود وعده داده است که ماهانه حداکثر یک میلیون تومان به آنها به صورت قرض پرداخت کرده و پس از شروع دوباره کار، این مبلغ را از حقوق مدرسان کسر خواهد کرد.

عدم پرداخت سه درصد حق بیمه بیکاری مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران از سال 77 تا به امروز، در حقیقت یک کلاهبرداری بزرگ از کارکنان این مجموعه است.

*ادامه اعتراضات پذیرفته ‌شدگان آزمون سردفتری سال 97 نسبت به بلاتکلیفی استخدامی با تجمع مقابل قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

روز شنبه 23 فروردین،جمعی از پذیرفته ‌شدگان آزمون سردفتری سال 97 درادامه اعتراضاتشان  نسبت به بلاتکلیفی استخدامی دست به تجمع مقابل قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشورزدند.

بنابه گزارش رسانه ای شده، دلیل  تجمع امروز معترضان نیز اینگونه بیان شده که اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون به صورت برابر ظرفیت اعلام شده اما با صدور رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی‌بودن حذف صاحبان برخی مشاغل از جمله وکلا، قضات و کارمندان از میان پذیرفته‌شدگان مرحله تستی و اضافه شدن این افراد، گزینش و مصاحبه در برخی حوزه‌ها به صورت رقابتی درآمده است و باید سازمان ثبت اسناد و دیوان عدالت اداری در این زمینه پاسخگو باشد. همچنین قوه قضائیه هم با تعریف ظرفیت‌ها و شرح وظایف جدید قانونی برای سردفتران اسناد رسمی به افزایش اشتغال فارغ التحصیلان حقوق در این عرصه کمک کنند.

درهمین رابطه:  اعتراضی پذیرفته ‌شدگان آزمون سردفتری سال 97 نسبت به ابطال آزمون مقابل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

روز شنبه 26مرداد،بیش از 220 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال 97  برای اعتراض به ابطال آزمون از طرف دیوان عدالت اداری مقابل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تجمع کردند.

برپایه گزارش رسانه ای شده،اعتراض تجمع کنندگان به این دلیل است که یکی از شعب دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقت مبنی بر توقف فرایند مصاحبه و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری 97 موافقت کرده است.

در این رأی آمده که این قرار در پی شکایت برخی معترضان به نتیجه آزمون سردفتری اسناد رسمی روز 15مرداد 1398 و با عنایت به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره این آزمون صادر شده است.

*جان باختن 11کارگر صنعت خودرو وقطعه سازی براثر ابتلا به بیماری کووید 19

11کارگر صنعت خودرو وقطعه سازی براثر ابتلا به بیماری کووید 19جانشان را ازدست دادند.

روز شنبه 23 فروردین،رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور و مدیرعامل شرکت آسیا لنت در پاسخ  به این پرسش خبرنگار رسانه ای که چه تعداد از کارگران صنایع قطعه و خودرو بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تاکنون حدود 11 نفر از کارگران خودروسازی‌ها و قطعه‌سازهای کشور جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند. در شرکت آسیا لنت یک کارگر و در یکی دیگر از شرکت‌های قطعه‌سازی یک نفر دیگر، مجموعا دو نفر جان باخته‌اند.

*اسامی ۱۰۲ تن از کادر درمان فداکار و شرافتمند سراسر کشور که در مقابله با کرونا جان باختند

۱_ دکتر رضا کوچکی نیا. پزشک عمومی #رشت

۲_ دکتر حمید لطفی.متخصص ارتوپدی #رشت

۳_دکترسیامک دیوشلی.متخصص اطفال #انزلی

۴_دکتر مصطفی صمدی.پزشک عمومی #بابل

۵_دکتر محمد علی ربیعی.پزشک عمومی #شفت

۶_دکتر محمد محمدی.پزشک عمومی #رشت

۷_دکتر سید مظفر ربیعی.متخصص بیهوشی #بابل

۸_دکتر موسی فتح آبادی.متخصص طب اورژانس #تهران

۹_دکتر وحید منصف. متخصص طب اورژانس #رشت

۱۰_دکتر فرید نیرویی.متخصص جراحی #بابل

۱۱_دکتر حبیب الله پیروی.فوق تخصص جراحی عروق #تهران

۱۲_دکتر سعید عزیزی.متخصص چشم #زابل

۱۳_دکتر ایرج ابراهیم نژاد.پزشک عمومی #بابل

۱۴_دکتر صمد بابازاده.پزشک عمومی #بابل

۱۵_دکتر تقی اهرچی فرشی.متخصص اطفال #تبریز

۱۶_دکتر غلامعلی معنویان.پزشک عمومی #ساری

۱۷_دکتر شیرین روحانی راد.پزشک عمومی #پاکدشت

۱۸_دکتر مهدی وریجی.پزشک عمومی #تهران

۱۹_دکتر سهیل کیانفر.متخصص اورولوژی #رشت

۲۰_دکتر عباس توسن.متخصص گوش و حلق وبینی #بابل

۲۱_دکتر ایرج ابراهیمی نژاد.پزشک عمومی #بابل

۲۲_دکتر افشار امیری.متخصص روانپزشکی #تهران

۲۳_دکتر وحید ایروانی.متخصص روانپزشکی #تهران

۲۴_دکتر سورنا میرمیرانی.دکترای روانشناسی #آمل

۲۵_دکتر اردشیر شیران.پزشک عمومی #اصفهان

۲۶_دکتر اسماعیل یزدی.جراح فک وصورت #تهران

۲۷_دکتر سید یوسف موسوی.پزشک عمومی #گلستان

۲۸_دکتر محمد بخشعلی زاده،پزشک عمومی #رشت

۲۹_دکتر رائولا راگوتام. متخصص داخلی هندی  #ساوه

۳۰_دکتر کیوان یغمائی .متخصص پوست #تهران

۳۱_دکتر عبدالله عباسی.متخصص عفونی #گرگان

۳۲_دکتر مرتضی وجدان.پزشک #مشهد

۳۳_دکتر علی محمودخان شیرازی.پزشک عمومی #شیراز

۳۴_دکتر حمیدرضا مهینی.پزشک عمومی #پاکدشت

۳۵_دکتر نیلوفر اسماعیل بیگی.پزشک عمومی.محب #تهران

۳۶_دکتر ارسطو رستم نژاد.پزشک عمومی #پاکدشت

۳۷_دکتر حسین جوهری.متخصص گوش،حلق وبینی #قم

۳۸_دکتر میسور بعلبکی.متخصص بیهوشی. لاله‌ #تهران

۳۹_دکتر وحید یحیوی. فوق تخصص خون #بجنورد

۴۰_دکتر امیرمجد سجادی.دندانپزشک #تهران

۴۱_دکتر مجید فرهاد پزشک عمومی #کاشان

۴۲_دکتر میرعباس هاشمی.متخصص بیهوشی #آذرشهر

۴۳_دکتر سیدحسین احمید میری .پزشک عمومی #کرج

۴۴_ دکتر مجتبی عابدیان.پزشک عمومی #نکا

۴۵_دکتر حمید رضا حجاران طوسی. پزشک عمومی #تهران

۴۶_دکتر حمیدرضا زینعلی.داروساز #تهران

۴۷_دکتر عبدالشکور هژیرامیری.داروساز #رشت

۴۸_دکتر حمیدرضا داوودی.داروساز #مازندران

۴۹_دکتر محمدعلی پورهاشم.داروساز #تهران

۵۰_دکتر سعید مومنی.متخصص علوم آزمایشگاهی #رودسر

۵۱_طاهره اسمعیلی.پرستار بهشتی #قم

۵۲_احمد سلیم آبادی.پرسنل کامکار #قم

۵۳_محمدقادر نوروز مهر.پرسنل بیمارستان #رشت

۵۴_امیررضاهنرکار.فیزیوتراپیست #تهران

۵۵_جمشید محدثی.شبکه بهداشت #رامسر

۵۶_ داریوش پیشرو.پرسنل علوم پزشکی #گیلان

۵۷_ذبیح الله کاویانی.پرسنل مرکز سلامت #بروجن

۵۸_ایمان معین زاده.پرستار #آستانه_اشرفیه

۵۹_قربانعلی حسینزاده.پرستار #کاشان

۶۰_تهمینه ادیبی.پرستار #انزلی

۶۱_رضا پورساکی.پرستار #آبادان

۶۲_رضا روستا.پرسنل اختر #تهران

۶۳_حانیه عدالتی.پرسنل شفا #تاکستان

۶۴_انوشه بیکیان.ماما #رشت

۶۵_جواد جلالی نیا.کارشناس بیهوشی #بابل

۶۶_محسن خادم .کارشناس اتاق عمل #کاشان

۶۷_رقیه رونقی.بهورز #صومعه_سرا

۶۸_عظمت موسوی.مامای مرکز بهداشت #ساری

۶۹_ناهید نوشاد.پرستار #گیلان

۷۰_غلامحسن قربانی.بهورز #شفت

۷۱_شهروز کریمیان.پرستار فیاض بخش #تهران

۷۲_حسن ارباب.پرسنل کامیاب #مشهد

۷۳_بانو خوشگفتار.پرسنل بیمارستان #فومن

۷۴_اسماعیل بخشی پور.پرسنل رازی #رشت

۷۵_آقای زهتاب.پرسنل بیمارستان #رشت

۷۶_آقای سیدآل حسینی.پرسنل بیمارستان #رشت

۷۷_خانم ایزدپناهی.پرستار  #شیراز 

۷۸_مولود جعفری،پرستار فیاض بخش #تهران

۷۹_ علی شیخ مرادی.پرستار #رشت

۸۰_شهربانو جعفری.بهورز #اشکور

۸۱_نرجس خانعلی زاده. پرستار #لاهیجان

۸۲_رامین عزیزی فر. پرستار #تهران

۸۳_غلامرضا وثوقی کیا.پرستار #رشت

۸۴_محمد کاظم گلرسان.کارشناس آزمایشگاه #یزد

۸۵_سعادت شکیبایی.پرستار #یاسوج

۸۶_اشرف ململی.پرسنل بیمارستان‌ #تهران

۸۷_نادرحسین پور.پرسنل پیروز #لاهیجان

۸۸_کامران بیات.اتاق عمل فیروزآبادی #تهران

۸۹_محمود شمس الدینی.پرسنل صدوقی #یزد

۹۰_محمد یار احمدی.پرسنل بیمارستان #سقز

۹۱_علی اصغر رهبان.پرسنل بیمارستان #بابل

۹۲_منوچهر ساداتی. علوم پزشکی #بابل

۹۳_مجید اردشیری.علوم پزشکی #بابل

۹۴_مرضیه حسینی نژاد.علوم پزشکی #بابل

۹۵_مهدی افشاری.شبکه بهداشت #ملایر

۹۶_رشید شیخ آقایی.بهورز #بوکان

۹۷_علی اکبر ناظری پور.پرسنل بیمارستان #سمنان

۹۸_رضا فتحعلی.پرسنل اورژانس #تهران

۹۹_اسدالله شیخ جابری.پرسنل بیمارستان #زنجان

۱۰۰_خانم سیگارودی.ماما مرکز بهداشت #ساری

۱۰۱_مجید تاجیک.پرستار بیمارستان کیان #تهران

۱۰۲-مهدی امین الرعایا بیمارستان پزشک و پژوهشگر بیمارستان سینا

akhbarkargari2468@gmail.com

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com