جمهوری اسلامی حکومت مرگ و تباهی است

حزب كمونيست كارگرى ايران
January 10, 2020

جمهوری اسلامی حکومت مرگ و تباهی است

کشته شدن دلخراش ۱۷۶ مسافر هواپیمای اکراینی در تهراندر بامداد روز ۱۸ دیماه نه تنها جامعه ایران که جامعه بشری را تکان داده است. کارشناسان چندین کشور جهان با اطمینان اعلام کرده اند که جمهوری اسلامی به این هواپیما شلیک کرده و عامل این تراژدی عظیم انسانی است. هنوز خون بیش از هزار نفر از مردم معترض در آبان ماه خشک نشده که جمهوری اسلامی بار دیگر مردم را داغدار کرد. از صمیم قلب به خانواده ها و دوستان جانباختگان تسلیت میگوییم و خود را در غم آنها شریک میدانیم.

 

مقامات حکومت ابتدا اعلام کردند که به کارخانه آمریکایی سازنده هواپیما، اجازه شرکت در فرایند بررسی این سانحه را نخواهند داد اما بسرعت تحت فشارهای بین المللی عقب نشینی کردند. در حالیکه همه جا انگشت اتهام به طرف جمهوری اسلامی دراز شده است، حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی گزارشات مربوط به سقوط این هواپیما را جنگ روانی خواند و به کارگزاران ایرانی تبار! رسانه های فارسی زبان هشدار داد که از مشارکت در این جنگ روانی خودداری کنند.هشداری که بلافاصله به موجی از تمسخر و تحقیر علیه جمهوری اسلامی در مدیای اجتماعی تبدیل شد.

جمهوری اسلامی تمام توان خود را بکار انداخت تا با کشاندنمزدورانش به مراسم های دفن سردار جنایتکارش، قدرتپوشالی خود را به رخ مردم بکشد و علیه مردمی که در آبان ماه در سراسر کشور برای سرنگونی آن به میدان آمده بودند،رجزخوانی کند. اما اتفاقات دو روز گذشته، از تبلیغات کر کننده مقامات حکومت حول انتقام سخت علیه آمریکا و کمدی موشکباران پایگاههای آمریکایی در عراق تا کشته شدن ۵۹ نفر از کسانی که در نمایش دفن سلیمانی در کرمان شرکت کرده بودند و جانباختن ۱۷۶ مسافر بیگناه این هواپیما، بار دیگر هم استیصال و درماندگی حکومت را نشان داد و هم بی مسئولیتی و رسوایی و بی آبرویی آنرا.

این رویدادها با سرعتی بیش از انتظار اوج بن بست ها و ضعف و زبونی و شکنندگی حکومت و پوچی قدرت نمایی اش را به مردم نشان داد، رجزخوانی خامنه ای و روحانی و فرماندهان سپاه را در عرض ۴۸ ساعت نقش بر آب کرد و خامنه ای و سایر مقامات را که در داغ فرمانده منفورشان اشک میریختند، به معنی واقعی کلمه در ماتم فرو برد. اکنون خیل اوباش حکومت هم لعن و نفرت نثار مقامات میکنند.

ما اعلام کرده بودیم که مسائل و بحرانهای پایه ای و غیر قابل حل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی حکومت، بحرانهائی که بعد از تحولات اخیر بمراتب تشدید خواهد شد، زمینه ساز موج تازه ای از اعتراضات توده ای علیه فقر و فلاکت و بیحقوقی و سرکوب و دور تازه ای از تقابل مردم با حکومت خواهد بود. اکنون حکومت بی آبرو و منفور اسلامی با دهها میلیون مردمیروبروست که منتظر فرصتند تا بار دیگر به خیابان های سراسر کشور سرازیر شوند و به عمر حکومت منحوس و منفور اسلامی پایان دهند.

 

ننگ و نفرت بر جمهوری اسلامی و سران جنایتکارش

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۹ ژانویه ۲۰۲۰



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com