علیه حضور جمهوری اسلامی و مناسک عزاداری قاسم سلیمانی متحدانه بمیدان بیائید!

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست
January 06, 2020

فراخوان به ایرانیان آزادیخواه در خارج کشور

علیه حضور جمهوری اسلامی
و مناسک عزاداری قاسم سلیمانی متحدانه بمیدان بیائید!

سفارتخانه و نهادهای وابسته به جمهوری اسلامی برای برپائی مناسک‌های عزاداری قاسم سلیمانی در خارج کشور فعال شده‌اند. قاسم سلیمانی یک تروریست مشهور، طراح قتل جوانان و سرکوب اعتراضات توده‌ای آبانماه در شهرهای ایران، طراح قتل و سرکوب هزاران جوان در اعتراضات توده‌ای در عراق، قاتل مشهور کودکان سوری و مردم زحمتکش منطقه است. سازماندهی اجتماع بنام عزاداری برای یک جنایتکار مشهور بین المللی، یعنی دفاع از ترور و جنایت و مشروعیت دادن به آن!

ایرانیان آزادیخواه در خارج کشور نباید اجازه دهند جمهوری اسلامی به بهانه کشته شدن قاسم سلیمانی حضور علنی پیدا کند. باید با فشار و اعتراض جلوی برگزاری این مناسک را گرفت و هرجا مزدوران حکومتی به این بهانه جمع شدند، علیه‌شان با قاطعیت اعتراض کرد. باید این نمایش فریب و مظلوم‌نمائی برای تقدیس قاتلین و جنایتکاران را روی سرشان خراب کرد. باید افکار عمومی را علیه سیاستهای تروریستی و اعمال جنایتکارانه آنها در ایران و منطقه بسیج کرد.

قاسم سلیمانی شخصیتی از جنس خامنەای ، لاجوردی ، خلخالی و خمینی و هزاران جنایتکار دیگر کە عصارە توحش اسلامی سرمایە در ایران بودند و هستند. نباید بە تبلیغات مسموم کنندە ناسیونالیستی و اسلامی رژیم و رسانەهای مزدور کە با تمام توان خود سعی در قهرمان سازی میکنند، تمکین کرد.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست ایرانیان آزادیخواه و مردم آزاده کشورهای منطقه مقیم اروپا و آمریکا را، که از قربانیان امثال قاسم سلیمانی‌اند، فرامیخواند با قاطعیت علیه جمهوری اسلامی و برگزاری مراسمهای قاسم سلیمانی تروریست و آدمکش بمیدان بیایند و اعتراض کنند!


مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
١٥ دیماه ١٣٩٨ – ٥ ژانویه ٢٠٢٠



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com