بخاطر مرگ یک جنایتکار محکومین به اعدام را فراموش نکنید

هەژار علی پور
January 05, 2020

بخاطر مرگ یک جنایتکار محکومین به اعدام را فراموش نکنید.

بخاطر مرگ یک جنایتکار

از زندانیان سیاسی و جنایت‌های متعددی که این رژیم در داخل و خارج انجام داده غافل نشویم.

در حال حاضر هوشمند علیپور زندانی سیاسی محکوم به اعدام در چنگال حکومت جمهوری اسلامی است و صدور این حکم ضد انسانی از طرف دستگاه قضایی این رژیم صرفاً برای ارعاب و انتقام‌گیری نه تنها از خانواده هوشمند، مشخصا خیزش میلیونی توده‌های مردم به پا خواسته در ایران را نیز در برمی‌گیرد.
اجازه ندهیم محکومین به اعدام به سپر انسانی، تاوان سرخوردگیها، شکست‌ها و چالش های جمهوری اسلامی در داخل و منطقه تبدیل شوند.
متحدانه و به طور جدی علیه دستگاه سرکوب و بساط کشتار و اعدام جمهوری اسلامی اعتراض و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی و لغو احکام شنیع اعدام باشیم.

علیه حکم اعدام هوشمند علی پور با تمام توان و تا لغو کامل مجازات اعدام در کنار خانواده هوشمند علی پور و برای آزادی فوری او تلاش کنید.

حکومت اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه در خارج از مرزهای جغرافیایی نیز تا به امروز دستانش به کشتار و آدم‌کشی و ترور هزاران نفر از کودکان و انسانهای بیشماری آغشته است.

ماشین ارعاب و آدم‌کشی جمهوری اسلامی هربار که به خطر سرنگونی رسیده و با اعتراضات سراسری مردم مواجه شده دست به کشتار و اعدام زندانیان سیاسی که در سیاه چالهای خود به گروگان گرفته می‌زند.
از همه مردم و سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری و سیاسی، در داخل و خارج می‌خواهیم که علیه این جنایات و کشتار دولتی حکومت اسلامی ایران اعتراض کنند و از تمامی امکانات خود علیه لغو مجازات اعدام هوشمند علی پور و سایر محکومین به اعدام و آزادی تمامی زندانیان سیاسی در ایران بکار بگیرید.
هه ژار علی پور، یکشنبه ۵ ژانویه ۲۰۲۰
#هوشمند_علیپور_فورا_باید_آزاد_شود
#نه_به_اعدام
#زندانهارابشکنید
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com