بازهم جنایت و یوروش وحشیانه اوباش جمهوری اسلامی علیه کارگران

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
October 22, 2019

بازهم  جنایت و یوروش وحشیانه اوباش جمهوری اسلامی علیه کارگران

حکومت فاشیست و جنایتکار جمهوری اسلامی بار دیگر با حمله وحشیانه به کارگران آذرآب جنایت آفرید!. روز یکشنبه ٢٨ مهر ١٣٩٨ در جریان حمله مزدوران مسلح جمهوری اسلامی به اعتصاب کارگران  تعداد زیادی از کارگران معترض را زخمی و بازداشت کرده اند.
 
 هنوز زخمهای عمیق وارده به پیگره کارگران هپکو التهام نیافته که اوباش فاشیست جمهوری اسلامی زخم دیگری بر پیکره بخش دیگری از طبقه و جنبش ما در آذڕ آب ایجاد کردند.  این اوباش  با وحشیانه ترین شکل ممکن  کارگران را کتک کاری، زخمی و مورد آزار و تعقیب قرار داده اند به گونه ای که حتی هنگام مراجعه کارگران به بیمارستان برای مداوای خود  درآنجا نیز مورد تعقیب و تحقیر و سرکوب سگهای وحشی اجیر شده رژیم فاشیست جمهوری اسلامی قرار میگیرند. همین چند روز پیش نیز ۱۳ کارگر شهرداری "کوت عبدالله" در مرکز شهرستان کارون واقع در جنوب شرقی اهواز را تنها بخاطر مطالبه دستمزد معوقه چندین ماهه خود سرکوب  و دستگیر میشوند، و همینطور تداوم فشار و بازداشت و عدم پاسخگوئی به مطالبات کارگران معترض و اعتصابی  در هفت تپه نیز ادامه دارد و تعداد دیگری از آنها را بازداشت کرده اند. جنبش ما باید به این روند سرکوب و ارعاب جمهوری اسلامی پایان بدهد و علیه آن متحد گردد!

  لازم به یاد آوری است که  تلاش برای"مقابله با خصوصی سازی" از نظر ما درد اساسی از کارگران را درمان نمیکند و هیچ حق پایه و عدالتی از این مجرا متحقق نمی گردد.  از منظر منافع طبقاتی دقیقا شبیه سناریوهای مضحک "انتخاباتی" است که خود بورژوازی و حاکمیت اسلامی در قالب "انتخاب بین بد و بدتر" در بین یکی از جناحهای درون نظام فاسد بورژوائی-اسلامی اش جلو جامعه قرار میدهند تا به جای نه گفتن به کلیت این پدیده وحشی و استثمارگر شگردهای بکار میبرند تا با پناه بردن بخشی از جامعه به شاخه  دیگری از همان نظام، پیکره فاسد و آدمکش کلیت نظام اقتصادی- سیاسی- نظامی و دولتی شان را پا برجا نگاه دارند!. توصیه ما این است در مقابل کارگران با برجسته تر کردن مطالبات واقعی تر و پایدارتر و طبقاتی تر اقتصادی خود، مطالبه مهم حق تشکل  و اعتصاب و اعتراض،  حق برخورداری ازامنیت شغلی، پرداخت به موقع دستمزدهای خود، مقابله با بیکارسازی و اخراج کارگران، وعلیه امنیتی کردن فعالیتهای کارگری و محیط کار، و آزادی فوری همه کارگران بازداشت شده  به میدان بیایند تا هم صف متحد طبقاتی جنبش را تامین نمایند و هم راه پیشروی بر جمهوری اسلامی و نظام سرمایه داری را هموارتر شود. 

ضروری است همه کارگران و جامعه آزادیخواه با تمام قدرت آز ان مطالبات و مبارزات کارگری حمایت نمایند. رمز هر قدم پیشروی طبقه کارگر در گرو همبستگی طبقاتی، حمایت فوری همه بخشهای کارگری از اعتراضات همدیگر، و اجازه ندادن به هیچ بخشی از حضور عوامل کارفرما و نهادهای ضد کارگری مانند شوراهای اسلامی، خانه کارگر و انجمن های صنفی در صفوف خودمان است. و اکیدا در گرو پرهیز از هر نوع شعار و یا حمل بانرهای دولتی و عکس مقامات جانی رژیم است. این اقدامات ضد کارگری، صف مبارزه بر حق و آزادیخواهانه کارگری با دشمنان طبقاتی و سرکوبگر ما کارگران، از جمله با کلیت جمهوری پلید و ضد کارگری جمهوری اسلامی،را آلوده و مخدوش و تضعیف خواهد کرد.
 
حزب سوسیالیست انقلابی حمله وحشیانه  جمهوری اسلامی به کارگران آذرآب را قویا محکوم می‌کند و از کلیه خواسته های کارگران با تمام قدرت حمایت مینماید. ما طبقه کارگر ایران و همه آزادیخواهان را فرامیخوانیم متحدانه از مطالبات بر حق کارگران آذرآب، هپکو، هفت تپه و دیگر بخشهای کارگری حمایت کنند. پایان دادن به سرکوب اعتراضات کارگری، آزادی فوری بازداشت شدگان،  و جبران و پرداخت همه خسارتهای  وارده جسمی و مادی به کارگران باید متحقق شوند. باید هر سطحی از تعقیف و فشار و  تحمیل فضای امنیتی علیه کارگران متوقف گردد!
 
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٩ مرداد ١٣٩٨
٢١ اکتبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com