مردم آزاده و انساندوست در محکومیت نسل‌کشی مردم کردستان سوریه توسط دولت فاشیست ترکیه و در همبستگی با قربانیان این تهاجم تروریستی به میدان بیائید!
 
چند درصد از مردم در ترکیه موافق حملات تروریستی دولت اردوغان و قتل‌عام کودکان و مردم غیرنظامی در کردستان سوریه هستند؟
 
مردم ترکیه چرا به جنایات فاشیستی اردوغان دیکتاتور و نیروهای داعشی و تروریستی اش اعتراض نمی‌کنند؟
اگر این جنگ به داخل شهرهای ترکیه کشیده شود، چه پیامدهایی بهمراه خواهد داشت؟
 
آمریکا و دولت ترامپ شریک جرم و جنایت و کشتار مردم کردستان سوریه هستند! احزاب موجود در بیشتر مناطق کردستان تا دیروز اسرائیل و آمریکا را متحد و دوست خود می‌دانستند ولی اینبار همه آن خوش‌خیالی و چرتکه انداختن رهبران آن احزاب باد هوا و تراژدی دیگری همانند شنگال و کوبانی رقم خواهد خورد. 
 
دولت آمریکا به رهبری دونالد ترامپ با همتایان فاشیست و آدمکش خود یعنی ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان نقشه کشتار و حمله به کردستان سوریه را تقدیم به اردوغان و معاملات اقتصادی و سود خود را روی خون کودکانی که از دیروز مورد قتل‌عام قرار گرفته اند به جیب می‌زنند.
 
دولت‌های بی‌خاصیت و سکوت آنان در مورد فاجعه انسانی در سوریه محکوم و مایه شرم و ننگی برای حقوق پوشالی بشر و دمکراسی کذائی آنان است.
 
مردم آزادیخواه و یکپارچه در کردستان و سراسر جهان که علیه جنگ و تروریسم بین‌المللی و کشتار مردم بی‌دفاع هستند باید هرچه زودتر ضمن محکوم کردن کشتار جمعی مردم شهرهای کردنشین در سوریه خواهان بیرون انداختن ارتش فاشیست و متجاوز ترکیه و ترویست های جهادی همراهش باشند.
وظیفه چپها و کمونیستها سازماندهی و نشان‌دادن راه و به میدان آوردن نیروی توده‌های آزادیخواه و برابری طلبی رر برابر این تهاجم تروریستی و کشتارهای وحشیانه دوقطب سرمایه داری علیه مردم کردستان سوریه است! 
نابود باد دولت اسلامگرای تروریست و جنایتکار ترکیه!
زنده باد انسانیت.
زنده باد همبستگی با مردم کردستان سوریه! 
هه ژار علی پور ،پنج شنبه ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹