حکومت اعدام و کشتار جمهوری اسلامی در اقدامی جنایتکارانه رزگار زندی را اعدام کرد

هەژار علی پور
October 01, 2019

حکومت اعدام و کشتار جمهوری اسلامی در اقدامی جنایتکارانه #رزگار_زندی را سحرگاه امروز سه شنبه ۹ مهر ۹۸ در زندان مرکزی شهر سنندج اعدام کرد.


این جنایتکاران از ترس خشم و وحشت و یورش مردم به داخل زندان با ترفند و دروغ اعلام کرده بودند که خانواده مقتول رضایت داده و حکم اعدام رزگار زندی منتفی است، اما آنان به شیوه کثیف و با این دروغگویی توانستند مردم را از محل تجمع دور و راهی خانه هایشان کنند و در کمال آرامش با ریختن خون یک جوان دیگری کارنامه سیاه شان را سنگین تر کنند.

آیا با کشتن و گرفتن خون رزگار زندی خانواده مقتول می‌توانند خون ازدست رفته فرزندانشان را بدست بیاورند، آیا انتقام و ریختن خون یک جوان می‌تواند تسلی و آرامش خانواده مقتول را فراهم کند؟

جمهوری اسلامی با قتل و کشتار و اعدام سرکار آمده و در چنین کیس هایی حتی خودش با مغزشویی و تشویق خانواده های مقتولین به انتقام‌جویی و حتی پرداختی به آنها سعی در ایجاد راهی برای کشتار و اعدام و ارعاب ازسر بگیرد.


جمهوری اسلامی یکبار برای همیشه و با سرنگونی کاملش بساط جهل و جنایت و ماشین آدم‌کشی اش از بین خواهد رفت و متعاقباً کلیه سران جنایتکار و آدمکش این رژیم به جرم کشتار و جنایات علیه بشریت محاکمه و به مجازات خواهند رسید.


تسلیت به خانواده رزگار زندی و به امید لغو حکم مجازات اعدام و برچیدن بساط کشتار و جنایات جمهوری اسلامی!


کمپین نجات هوشمند علی پور

سه شنبه یک اکتبر ۲۰۱۹ - ۹مهر ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com