روز سه شنبه دهم سپتامبر ۲۰۱۹ تورونتو را با پرچمهای سرخ کمونیستی علیه عاشورای جمهوری اسلامی تبدیل میکنیم!

هەژار علی پور
September 04, 2019

روز سه شنبه دهم سپتامبر ۲۰۱۹ تورونتو را با پرچمهای سرخ کمونیستی علیه عاشورای جمهوری اسلامی تبدیل میکنیم!


عاشورا یکی از مراسم‌های ارتجاعی شیعیان هست که جمهوری اسلامی این مناسک ارتجاعی در کشورهای اروپایی و آمریکایی و مخصوصاً در کانادا را با هزينه هاي میلیون دلاری و جمع آوری نیروی های اسلامی از فلسطین، افغانستان، سوریه، لبنان و غیره سازماندهی می‌کند.

یک حکومت دیکتاتور مذهبی رذیلانه در زیر لوای مذهب دریایی از خون راه انداخته، یک حکومت سرکوب‌گر و آدمکش در همه سیستم قضائی و جنایتکارانه اش بوسیله همین دکانی که راه انداخته اعدام می‌کند، دست و پای زندانیان را قطع می‌کند، زنان را در وحشیانه ترین شرایط ارعاب، شکنجه و در زندان‌ها مورد تجاوز جنسی قرار می‌دهد.

 هر صدایی که در مخالفت با این حکومت کثیف اسلامی  بلند می‌شود را در نطفه خفه می‌کند، شلاق می‌زند و در مضحکه های نمایشی و زیر شکنجه و تهدید به اعتراف گیری زندانیان را محکوم به زندان، شلاق و یا اعدام می‌کنند.

حکومت ارتجاعی جمهوری اسلامی را باید در دنیا افشا و بی اعتبارتر کرد. در ایران تحت حاکمیت حکومت فاشیست اسلامی زیرمجموعه های دولتی و خصوصی را وادار به شرکت در این مراسم خشونت بار و خودزنی همراه با خون و وحشت می‌کنند و در خارج مزدوران رژیم اسلامی مأمور سازمان دادن دستجات اسلامی در این مراسم با هزينه هایی که از جیب مردم محروم و ستمدیده ایران دزدیده می‌شود هزینه می‌کنند و حتی با پرداخت های نقدی در خارج و ارسال هدایا به خانواده ها سعی در جمع‌آوری اسلامیون ساکن آن کشورهایی که این مراسمات را برگزار می‌کنند.

در تورونتو هر ساله در مخالفت و اعتراض علیه عاشورای اسلامی کمونیست ها و سرنگونی طلبها این رژه ارتجاعی-اسلامی را افشا و در مقابل عاشورای جمهوری اسلامی و در محکومیت جنایات جمهوری اسلامی علیه مردم ایران اعتراض می‌کنند.

خارج کشور جای مزدوران و تروریست های جمهوری اسلامی نیست و باید این بساط ارتجاعی و مذهبی را جمع کرد.

هه ژار علی پور

سه شنبه ۴ سپتامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com