جشنواره تیرگان در تورنتو

نهاد مادران علیه اعدام
July 25, 2019

جشنواره تیرگان در تورنتو

چندماه از آمدن ما به تورنتو نمی گذشت که در پچ پچ هایی یواشکی !

 از بین سخنان مخالفین علیه حکومت جنایتکار اسلامی، درباره برگزاری جشنواره تیرگان به گوشمان می رسید . تا آن زمان ما حتی اسم این جشنواره را هم نشنیده بودیم .

شنیدیم که تنی چند از مخالفین حکومت اسلامی برای آزادی زنده یاد فرزاد کمانگر قصد داشتند که از بین ایرانیانی که به تیرگان می آیند امضا جمع آوری نمایند. اما برگزارکنندگان جشنواره در مقابل آنها ایستاده و برایشان پلیس آوردند !!!

این اقدام برگزارکنندگان جشنواره تیرگان (ممانعت از جمع آوری امضا ) و اخراج آنها از محوطه برگزاری جشنواره توسط پلیس ،بگونه ای بود که اپوزیسیون تورنتویی را به شدت عمل واداشته تا تیرگانیان خیره سر جایگاه خودشان را بدانند که کجاهستند ؟!

احزاب ، تشکل ها و افراد مبارز مستقل، علیه جشنواره تیرگان و عوامل برگزار کننده اش در تورنتو  اطلاعیه های  رسمی و حزبی صادر فرموده و مصاحبه کرده و مقاله نوشتند . اما پس از این روشنگری ها و به  مدت 4 الی 5 سال ، بگونه ای صلح آمیز  بین بخشی از اپوزیسیون تورنتویی و جشنواره ای ، مصالحه ای یواشکی برقرار شد !!!

مصالحه ای که در ابتدا یواشکی بود و بعد رفته، رفته دست بالا را در انحراف و به خاموشی کشاندن  اپوزیسیون تورنتویی پیدا کرد .

در اولین روز حضور نهاد مادران علیه اعدام در جشنواره تیرگان و روشنگری از جنایات حکومت اسلامی در سال 2013، تعداد کمی از مبارزین تورنتویی ما را همراهی نمودند ! شاید دلیلش برخورد محکم و غیر قابل انعطاف برگزارکنندگان جشنواره تیرگان با حمایت پلیس در سالهای گذشته بود.

برای ما هم پلیس خبر کردند و محافظینی از جنس برگزارکنندگان هم چاشنی قدرت نمایی خودشان نموده به این امید که 4 الی 5 سال دیگر با آرامش به لابیگری در اجرای اهداف حکومت اسلامی ادامه دهند!

اما ما ایستادیم ، محکم هم ایستادیم . . .

از روز بعد مبارزینی که خاموش بودند ، یواش یواش وارد صحنه شدند ، مصالحه کنندگان یواشکی هم که همیشه در لابلای اپوزیسیون واقعی می چرخند هم آمدند . آمدند تا سوار بر این ایستادگی و مقاومت شوند و یواشکی به انحراف بکشانند .

از آن روز (جولای2013) ما با دوجبهه باید مقابله می کردیم ! جبهه اول، لابی های جمهوری اسلامی که در مقابل ما بودند و جبهه دوم یا همان مصالحه کنندگان یواشکی و پنهان در بین خودمان ( مبارزین اپوزیسیون ) . مصالحه کنندگانی که ظاهرشان با شعارهای رادیکال و سازش ناپذیر پوشانده می شد ، اما عملشان! یواشکی همراه شدن با لابی ها و کارگزاران حکومت اسلامی بوده که هنوز هم ادامه دارد.

چهره واقعی جبهه دوم در سالهای 2015 ، 2017 که جشنواره تیرگان برگزار شد ،به خوبی مشخص شد. تاریخ گواه صادق آن می باشد.

 

تیرگان 2019 هم از راه دارد می رسد !!!

ما روز جمعه 26جولای2019 برابر با 4 مرداد 1398

 از ساعت 18 ( ساعت 6 عصر ) در محل برگزاری جشنواره تیرگان حضور یافته تا چهره واقعی و جنایتکار حکومت اسلامی را به جوانان و نوجوانان ایرانی ساکن تورنتو، به روشنی بشناسانیم .

نه آن چهره یواشکی اسلامی که توسط  انارهای ارسالی از حکومت اسلامی و لابلای نمایش( آرش) بیضایی و یا ترانه های شاهین نجفی و نامجو ، توسط بی بی سی به خورد بیننگانش

 می دهد .


 https://www.facebook.com/fathimahvash/videos/2279691652128679/?id=100010206849871

 

زنده باد آزادی

زنده باد زندگی

زنده باد عشق و انسانیت

 

نهاد مادران علیه اعدام 

تلفن : 0016473619204

N.T.Execution@Gmail.Com


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com