جنایتکاران فرنگیس مظلوم مادر سهیل عربی را هم دستگیر کردند

حزب كمونيست كارگرى ايران
July 24, 2019

جنایتکاران فرنگیس مظلوم مادر سهیل عربی را هم دستگیر کردند

سهیل و فرنگیس مظلوم باید فورا آزاد شوند

 

جمهوری اسلامی ناتوان از پاسخگویی به فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی، که سیستم قضایی را به دلیل بازجویی مجدد و ضرب و شتم سهیل افشا کرده است، او را روز دوشنبه ۳۱ تیر دستگیر کرد. هشت نفر از مزدوران حکومت به خانه خواهر فرنگیس مظلوم ریختند، فرنگیس را دستگیر کردند و تلفن همراه او و خواهرش را ضبط کردند.

 

فرنگیس مظلوم در یک ویدیو گفته بود: "جان فرزندم در خطر است. هفته پیش سهیل را به قرارگاه ثارالله سپاه منتقل کردند بعنوان بازجویی، مگرنه اینکه حکمش تایید شده، پس بازجویی برای چه بود. درآن‌جا سهیل از سوی بازجوی سپاه به نام موسی موسوی مورد ضرب و جرح قرارگرفت و به جرم تدریس زبان فرانسه و انگلیسی در زندان مورد تمسخر واقع شد. به سهیل گفت با این کار مردم را به کفر تشویق می‌کنی. آیا سواد آموختن به زندانیان جرم است. آیا سزای این کار مشت زدن به بینی شکسته و با پوتین زدن به بیضه‌های سهیل است، به طوری که یکی از بیضه‌های سهیل له شده و نیاز فوری به عمل جراحی و بستری شدن در بیمارستان است... چرا باید مانع بستری شدن سهیل باشند؟ میخواهند سهیل را نیز از بین ببرند". این رفتارهای جنایتکارانه با سهیل و دستگیری مادر معترض او در واقع مصداق بخشنامه اخیر رئیسی درمورد "آزادی‌های مشروع!" است.

 

اما اینهمه وحشت حکومت و دستگاه قضایی اش از یک مادر سالخورده چیست؟ آیا یک مادر حق ندارد به زندانی کردن فرزندش که به بهانه های پوچ سالها است در زندان به سر میبرد و در زندان هم دست از سر او برنمیدارند اعتراض کند؟ آیا حق ندارد با رسانه ها مصاحبه کند و درمورد وضعیت جگرگوشه اش اطلاع رسانی کند؟ اینکه در سیستم قضایی اسلامی سهیل و مادرش مجرم به حساب میایند و قاتلان و جنایتکارانی مانند رئیسی و قاضیانی مانند مرتضوی و مقیسه و صلواتی به مقامات آن تبدیل میشوند، به خودی خود ماهیت جنایتکارانه کل این سیستم و حکومت مبتنی بر این سیستم را به دنیا نشان میدهد. اما جمهوری اسلامی بداند و میداند که با دستگیری هر فعالی دهها نفر دیگر پا به میدان میگذارند. هم اکنون هزاران نفر طومارهای مختلفی را در محکومیت جمهوری اسلامی و سیستم قضایی اش و برای آزادی کارگران و معلمان در بند امضا کرده اند و هزاران نفر نیز برای آزادی سهیل و مادرش دست به کار خواهند شد. در طومار دفاع از حبیبی، معلمان گفته اند اگر راست میگویید معلمان را علنی و با حضور هیئت منصفه محاکمه کنید! اسماعیل بخشی نیز رئیس قوه قضاییه را به مناظره علنی دعوت کرده بود و حکومت ناتوان از چنین مناظره ای بلافاصله او را دستگیر کرد. جمهوری اسلامی و سیستم قضایی اش از محاکمه علنی فعالین وحشت دارند، چرا که یک ذره جواب ندارند و نمیتوانند در انظار عمومی از دستگیری فعالین و کل سیستم قضایی شان دفاع کنند. دادگاه علنی فعالین اجتماعی و انعکاس آن در رسانه ها طوفانی از خشم و اعتراض به راه خواهد انداخت و دست همه قاضیان و مقامات حکومت را بیش از پیش رو خواهد کرد. آنها از همه چیز وحشت دارند. دیگر از سایه خودشان هم میترسند. حتی از نیروهای خودشان هم وحشت دارند، میدانند که داریم به دوره ای وارد میشویم که اسلحه های ماموران هم به سوی جنایتکاران نشانه خواهند رفت.

 

حزب کمونیست کارگری دستگیری فرنگلیس مظلوم را بشدت محکوم میکند و خواهان آزادی فوری او و سهیل عربی و کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی است. روز ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) روز جهانی اعتراض برای آزادی سهیل و فرنگیس اعلام شده است. با تمام قوا در تجمعات این روز که در کشورهای مختلف برگزار میشود شرکت کنید و با امضای طومارهای دفاع از زندانیان سیاسی  هرچه بیشتر این کارزارها را تقویت کنید.


حزب کمونیست کارگری ایران

۱ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com