فراخوان برای اعتراض به دادگاهی زندانیان هفت تپه !

تشکیلات خارج کشور حزب حکمتیست
July 23, 2019

فراخوان برای اعتراض به دادگاهی زندانیان هفت تپه !
جمهوری اسلامی را برای جنایت علیه بشریت باید محاکمه نمود.
روز ۱۲مرداد ۱۳۹۸  برابر ۳ اوت  ۲۰۱۹ قرار است که زندانیان هفت تپه در دادگاه جمهوری اسلامی محاکمه شوند. جمهوری اسلامی میخواهد با محاکمه کردن  سپیده قلیان ، اسماعیل بخشی، علی نجاتی، ساناز الهیاری، امیر قلی، امیر حسین محمدی فرد صدای فریاد و عدالتخواهی کارگران هفت تپه و فولاد، معلمان و دانشجویان معترض و به خشم آمده را خفه کند و با ایجاد جو رعب و وحشت مانعی برای همبستگی هرچه بیشتر این اعتراضات شود وجلو گسترش مبارزات را بگیرد
آنچه که در هفت تپه و فولاد اتفاق افتاد و منجر به تداوم مبارزه ی معلمان، بازنشستگاه، رانندگان کامیون و حمایت گسترده ی مردم  به تنگ آمده از فقر و گرسنگی شد ،  سران  جمهوری اسلامی را به به تکاپوی جدی برای نجات رژیم انداخته است. تقلاها و دست و پا زدن های جمهوری اسلامی از اعتراف گیری ، تا دستگیری های وسیع در روز کارگر، صحنه ساز طرح های سوخته، نشان از  ترس و وحشت رژیم  مقابل طوفانی است که در راه است .
سازمانها  و احزاب چپ و مردم آزادیخواه!
۱۲ مرداد باید به روز محاکمه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم. باید در خارج از ایران ، هرجایی که برایمان امکانپذیر است به افشای بیش از چهاردهه از جنایت و سرکوب و به فقر و نابودی کشاندن مردم کارگر و زحمتکش در ایران بپردازیم.  باید در کنار اسماعیل ها، سپیده ها، علی نجاتی و ساناز و امیرحسین ها باشیم. اجازه ندهیم که این مبارزین آگاه  را به جرم اعتراض به فقر و تنگدستی و حقوق نابرابر محاکمه کنند. با سد مقاومت و مبارزه باید احکام بی پایه و توطئه های جمهوری اسلامی را خنثی کنیم.  این رژیم  نکبت اسلامی ، جهل و سرمایه ست که برای تحمیل فقر و بیکاری و بدبختی ، سرکوب و جنایت باید در صندلی اتهام قرار گیرد. باید ۱۲ مرداد را به روز محاکمه و  رسوایی سران ریز و درشت جمهوری اسلامی تبدیل شود.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری – حکمتیست ، همگی را فرا میخواند که سوم اوت( ۱۲ مرداد) را با برپایی آکسیون و اعتراض و جمع شدن در مقابل کنسولگری و سفارت های جمهوری اسلامی روز افشاگری علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم و خواستار محاکمه آنها در دادگاه های بین المللی شویم. باید  به محاکمه زندانیان هفت تپه اعتراض نمائیم. جای کارگر معترض در زندان نیست. خبر رسانی جرم نیست.
با مراجعه به اتحادیه های کارگری ، شخصیت ها و سازمانهای دفاع از حقوق بشر به صدای حق طلبانه زندانیان هفت تپه و نشریه گام تبدیل شویم. این بیدادگاه ها را باید برسرجمهوری اسلامی خراب کرد.
زندانی هفت تپه آزاد باید گردد
زنده باد آزادی و برابری
زنده باد سوسیالیسم
مرگ بر جمهوری اسلامی
تشکیلات خارج حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
اول مرداد ۱۳۹۸ -  ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com