خبر" حکم سنگسار بخاطر گوزیدن در مسجد در پاکستان"

سعيد صالحى نيا
February 03, 2019

 خبر" حکم سنگسار بخاطر گوزیدن در مسجد در پاکستان" ، محکومیت گوزو توسط فرقه رجوی!

تقدیم به اسماعیل هوشیار!

 

salehinia@aol.com

 

مقدمه:

 

در حالیکه در دنیای اسلام زده انسانیت بیشتر از همه جا سرکوب می شود نفله می شود اونهم با طراحی امپریالیستها و بدست خود "مسلمین" ، خبری اخیرا در مدیا منتشر شده(1) که بعید نیست درست باشد. چرا که بسیاری مشابهاتش را مرتب می بینیم و می شنویم! این اخبار کلا نشان می دهد که واقعا مرز و حدی برای بلاهت و جنایت وجود ندارد. عجیب موجودیست انسان که هم سقوطش بی نهایت است و هم عروجش!

 

اسلام سیاسی نتیجه دو. واقعیت در خاورمیانه است.یکی عقب ماندگی درونی فرهنگی در این منطقه و دیگری طراحی های نظام امپریالیستی برای استفاده بهینه از این عقب ماندگیها.این "پروژه " ماهیت خودی دارد و طبیعتا بعنوان ابزار در طی 50 سال گذشته برای تخریب این جوامع برای توسعه چنگها و کشتارها برای جلوگیری از انقلاب های واقعی و سوسیالیستی و چپ برای حفظ کنترل منطقه خاورمیانه بکار گرفته شده.

 

این اسلام سیاسی انواع هم دارد.انواع سنی و انواع شیعی که طی سالها در دو قطب حکومت اسلامی ایران و حکومت اسلامی عربستان متمرکز شده اند و امروزه این دو امپراتوریهای منطقه ای هستند که در عین حمایت عمومی گرفتن از غرب ، در طی یکی دو دهه گذشته بتدریج قطب شیعی این گرایشات ارباب جدیدی هم یافته که عبارت باشد از روسیه و به بتدریج چین!

 

از مراکز مهم این اسلام سیاسی پاکستان و افغانستانست که اینها پایگاه سنتی طالبان و القاعده بوده اند که رقابت شدیدی در درنده خوئی و توسعه اسلام وهابی و بربریتی دارند که ملاهای ایران را شرمنده می کنند!

 

داستان دستگیری و جکم سنگسار برای گوزیدن در مسجد در ماه رمضان در پاکستان از داستانهائی است که بسیار به تن  این اسلام سیاسی "می آید

 

"  از کسی پرسیدند "گربه می زاید یا تخم می کند"؟ پاسخ داد :"این حرامزاده ازش هر چی بر می آید!"

 

. کاری نداریم که این را گفته اند تا مردم را بترسانند و بواقع یواشکی گوزیدن را در مسجد تحمل می کنند یا نه واقعا مسجد بروها باید حواسشان بیشتر به ما تحتشان باشد! کاری به این نکات فعلا نداریم!

 

متعاقب انتشار این خبر من در فیسبوک از یکی از پروقیچی های اسماعیل هوشیار که مدتها در تیف زندان بود تا در اردوگاه رجوی نباشد و این روزها "سیاست موازی" با رجوی را اتخاذ کرده  از قافله ترامپیها عقب نماند ، سوالاتی کردم که دوست دارم خوانندگان بخوانند و ببینند گذشته از اسلامیهای پاکستان و ایران این فرقه مجاهد چه نوع برخوردی به گوزیدن در مسجد دارد تا اگر ادمی عاقل هنوز پیدا می شود گول این موجودات دو پا را بخورد اونهم بیدار شود:

 

 

 

 

(1)اصل خبر چیست؟

 

 

در اخبار آمده  (1)

 

"محمد الوهابی 33 ساله توسط یک قاضی در پاکستان بعد از اینکه 17 بار از 6 مسجد بخاطر گوزیدن اخراج کرده بودند بالاخره بخاطر گوزیدن در مسجد در ماه رمضان  به اعدام محکوم شد! جالبست که هیچ وکیلی نپدیرفته که دفاع از این محمد الوهابی را به عهده بگیرد!

قاضی  پاکستانی گفت که نباید سر او را از تنش جدا کرد این برای این فرد کم است راه اینست که او سنگسار شود! این قاضی اعلام کرد که تلاشهای محمد الوهابی برای قرار دادن تامپون در مقعدش برای کم کردن صدای گوز خودش یک گناه کبیره بوده و اسلام حتی ورود انگشت به مقعد را حرام می داند چه برسد به تامپون!

محمد الوهابی بعد از شنیدن حکم قاضی از دو همسر و 7 فرزندنش برای این جرم بزرگ عذر خواست و پذیرفت که دچار یک گناه بزرگ شده و از قاضی بخاطر اعلام این حکم تشکر کرد!"

 

همانطور که گفتم مهم نیست اساس این خبر چیست اما زمینه های واقعی دارد این داستانها و بیشتر از اینهم اسلامیها جنایت کرده اند و می کنند. مهم اینست که این داستان ما را به کجا می برد و چه سوالاتی در ذهن ما می سازد.

 

 

(2)عکس العمل یک اسلامی حامی فرقه مریم لچک و مسعود مفقود رحوی!

 

متعاقب انتشار این خبر من از یکی از فقهای فرقه رجوی که با نام مستعار "جهان راستی" پامنبری اسماعیل هوشیار را به عهده دارد سوالاتی در مورد نظر سازمان مطبوعش در موضوع گوزیدن در مسجد انجام دادم که متن پاسخ این اسلامی اوسکول را برای خوانندگان می گذارم(2) ایشان فرمودند:

" موضوع گوز در مسجد و اعدام محکوم است ، ولی استالین و پوتین هم همان زمانها نزدیکترین رفقای خودشان را اعدام کردند تا خودشان بیشتر بمانند به نام مبارزه با بورژوازی ، که از نظر کمونیستها ایرادی ندارد . شما هم فردا کاره ایی بشوی همین اش و کاسه است . امروز که کاره ایی نیستی فقط به همه سیخ میزنی وای به روزی که گدا معتبر شود ""

 

خوانندگان گرامی لطفا به ساختار این پاسخها خوب دقت کنند! تا منهم در ادامه این مقاله نظراتی چند در مورد تفکر این فرقه رجوی که ما به ازادی رژیم اسلامی ایرانست در تبعید ارائه دهم و این مقاله را همانطور که گفتم به اسماعیل هوشیار تقدیم می کنم شاید تکانه ای باشد به او که اصراری دارد که چون این فرقه روی زمین سیاست تعدادش زیاد است لذا باید با پهلوی چی ها متحد شود و "چپها و کمونیستها هم هپروتی هستند" لذا...!:

 

توی پاسخ این ته مانده فرقه مجاهد یک ضد کمونیزم غلیظ هست و یک سفسطه که بسیار ارزانست.می خواهد در حین زلالتی که حس می کند "توپ را بیندازد تو زمین طرف مقابل" تا مگر گیر کردن خودش را در لجن اسلامی پنهان کند! خوب این متد طبیعت ایا طایفه می گذاریم کنار این را!

 

 

 

(2)اما سوالاتی در موضوع حکم گوزیدن در مسجد برای اسلامیها منجمله فرقه رجوی:

 

 

براستی تا زمانی که این خبر منتشر شد من شخصا به این معضل بزرگ فکر نکرده بودم! طبیعتا مسجد برای مسلمانان سمبل تقدس است و گوزیدن در مسجد باید بی احترامی باشد به شخص خدا!

 

اما بالاخره باید این پاسخ فرقه مجاهد را کاویید! این فر قه گوزیدن در مسجد را محکوم می داند اما اعدام را نمی پذیرد!

 

اما این پاسخ تازه اول مشکلات منطقی است! کسی باید بیاید این فتوا را بیشتر بشکافد!

 

من چند سوال را ارائه می دهم و همه اسلامیها منجمله فرقه مجاهد را به پاسخ فرا می خوانم:

 

اول: چه نوع گوزی محکوم است؟  اینکه گوز ها با هم فرق دارند برخی ارادی هستند و برخی غیر ارادی ، فرض است.همین بابا الوهابی هم اعلام کرده "مریض است" و گوزش او تحت کنترلش نیست! خوب اولین لایه سوال اینست که ایا گوزش ارادی محکوم است یا کلیت گوزها"

 

دوم: اگر بپذیریم که گوزش ارادی محکوم است سوال مهم اینست که چگونه ما می توانیم ارادی بودن گوزش را اثبات کنیم؟ ایا ممکن نیست فردی که دچار بیماری هم هست در زمانی با اراده خود بگوزد و بساط اسلام را به هم بپیچاند؟

 

سوم: طبیعتا دانش عملکردی مغز می تواند تا حدودی این معضل را جل کند اما نیاز به ابزارهای بسیار پیچیده است. ایا مسلمانان قرار است به هر فردی که وارد مسجد بشود این ابزارها را وصل کنند؟ خوب انصافا بدون اثبات ارادی بودن گوز نمی شود فردی را محکوم کرد! مگر اینکه حتی این انصاف را هم رعایت نکنیم و از دم همه گوزیدگان را موستوجب محکومیت بدانیم!

 

چهار: اما سوال بعدی اینست که این "محکوم کردن" دقیقا چه نوعی است و ایا عواقب قانونی هم دارد؟ یا اینکه فردی از سوی فرقه رجوی در هر مسجد گمارده شده و مرتب به گوزندگان می گوید که "شما محکومید"! بعد اتفاقی نمی افتد!

 

پنج: اما حامی فرقه مجاهد می گوید که حکم اعدام را برای فردی که در مسجد بگوزد رد می کند! خوب ایا کلا هر حکمی را رد می کند یا فقط حکم اعدام را؟ همانطور که همه می دانند احکام مختلف جزائی و جنائی هستند. ایا فرقه مریم لچک کلا هیچ مجازاتی را در مورد فرد گوزنده قبول ندارد یا اینکه مثلا حکم شلاق یا حکم زندان برایش صادر خواهد شد؟

 

شش: ایا گوزیدن در توالت مسجد هم محکوم است؟ خوب اگر نیست اگر صدای گوزش در توالت به بیرون توالت برود چطور؟ کی مقصر است؟ ایا یک برنامه معینی باید ارائه شود که تکلیف انتقال صدا روشن باشد؟ اگر صدا به بیرون توالت رفت کی مقصر است؟ فرد گوزنده یا مسئولین؟

 

هفت: ایا فقط گوزیدن محکومست یا اینکه مثلا چسیدن در مسجد هم محکوم است؟ اگر جسیدن محکوم است معیار چیست چون صدا نمی تواند معیار باشد! اینجا ما وارد بحثی فنی تر خواهیم شد ! بواقع باید دستگاههای بو سنجی در مساحد نصب شود . اما اگر بوی بد منشا خارجی داشته باشد چطور؟ مثلا کامیونی پهن از کنار مسجد رد شود؟ ایا در قوانین فرقه مجاهد این بخش هم گنجانده شده که چگونه از انتقال مواد بودار در اطراف مساجد جلوگیری شود؟

 

اینها سوالاتی است کاملا منطقی طبعا می شود سوالات بیشتری را گذاشت جلوی اسلامیها و فرقه رجوی! اما من به بحثم در سطحی دیگر ادامه می دهم:

 

(3) اما مسجد فقط یکی از اماکن مقدسه است!

من بحثم را گسترش می دهم! ایا فقط مساجد هستند که مراکز مقدس هستند؟ امامزاده ها چطور؟ قبرهای بزرگان سازمان قهرمانان ملی ؟ رهبران و لیدرهای کبیر؟ قبرهای رهبران فعلی که بالاخره بعد هزار سال قرار است بمیرند ؟!

جمع ها و گرد همائی های فرقه ها و گروههائی که خود را مقدس می دانند چطور؟ مثلا اگر فردی به هر دلیل وسط حرف یک رهبر عظبم اشان مثل رجوی یا مریم لچک بگوزد چطور؟

لذا من بیشتر از داستان گوزش در مسجد نگران داستان گوزش به انواع مقدسات هستم! مقدسات اسمانی به کنار مقدسات زمینی؟ و این بیچاره انسانی که ارادی یا غیر ارادی دچار گوزش می شود توی اون فضای مقدس چه بلائی قرار است به سرش بیاید؟

داستان سنگسار این بابا شاید هرگز اتفاق نیفتد شاید هم مثل بقیه جنایتهای باورنکردنی یک روز صبح بشنویم که واقعا اتفاق افتاد! اما کمی عمیقتر و وسیعتر نگاه کنیم این گوزش نوعی سمبل است . معضل انسانی تقابل طبیعت اوست با نظامهای مقدس و ایدئولوژیک.

نظامهائی که این انسان را می خواهند توی قفس خود نگه دارند و مرتب محکوم کنند و سنگسار ! تا مقدسات خود را جاودانه سازند که البته نمی شود همه این مقدسات به گوزی دیگر بندند!

خواننده گرامی امیدوارم اصل داستان را از وسط این کمدی تراژدی اسلامی بگیرد و روش فکر کند.واقعا جی فکر کردنست!

 

 

منابع بیشتر:

(1)منبع خبر:

خبر مربوط به حکم اعدام یک مرد در پاکستان بخاطر گوزیدن در مسجد

https://worldnewsdailyreport.com/pakistan-man-sentenced-to-death-for-farting-in-mosque-during-ramadan/

https://www.youtube.com/watch?v=8ucRjhsp4us

 

(2)فتوای یک حامی فرقه رجوی از پرو قیچی های اسماعیل هوشیار در فیسبوک در پاسخ سوال من در مورد داستان گوزیدن در مسجد:

"

Jahan Rasti

موضوع گوز در مسجد و اعدام محکوم است ، ولی استالین و پوتین هم همان زمانها نزدیکترین رفقای خودشان را اعدام کردند تا خودشان بیشتر بمانند به نام مبارزه با بورژوازی ، که از نظر کمونیستها ایرادی ندارد . شما هم فردا کاره ایی بشوی همین اش و کاسه است . امروز که کاره ایی نیستی فقط به همه سیخ میزنی وای به روزی که گدا معتبر شود "

 

(3)تب تبلیغ برای فرقه مجاهد در استانه قیام بر علیه رژیم اسلامی و اسماعیل هوشیار

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=68686

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com