مسیح علی نژاد: از بارگاه اسلام گرایان فاشیست تا مقر فاشیست های امپریالیسم آمریکا

نشریه عصیان
February 06, 2019

مسیح علی نژاد: از بارگاه اسلام گرایان فاشیست تا مقر فاشیست های امپریالیسم آمریکا

ملاقات و گفتگوی مسیح علی نژاد با وزیر امور خارجۀ رژیم ترامپ، ماهیت دفاع او از مبارزات زنان ایران با حجاب اجباری را مانند روز روشن کرد. در واقع به علی نژاد باید تبریک گفت چون این ملاقات نشانۀ آن است که در سیاست ها و طرح هایی که امپریالیسم آمریکا برای ایران دارد، ترفیع مقام یافته است. آنهم در شرایطی که چهلمین سالگرد فرمان حجاب اجباری خمینی فرامی رسد. با علنی شدن اسناد محرمانۀ حکومت آمریکا و اسنادی که ویکیلیکس منتشر کرده است چیزی را که از قبل هم می دانستیم الان همه می دانند: چهل سال پیش آمریکا و امپریالیست های دیگر راه را برای به قدرت رسیدن رژیم خمینی باز کردند تا انقلاب ایران شکست بخورد. حتا اگر آمریکا این کار را نمی کرد، به اندازه کافی در اطراف و اکناف جهان و به ویژه در خاورمیانه جنایت کرده است که با قاطعیت بگوییم وای به حال آن مردمی که از چنین هیولایی انتظار آزادی و رهایی داشته باشند.
افرادی مانند مسیح علی نژاد نقش دلالی را برای حکومت ها بازی می کنند. قدرت ها به این افراد نیاز دارند تا توسط آنها به طرح های مخوف و جنایتکارانه شان رنگ مردمی بزنند. علی نژاد این حرفه را در رژیم جمهوری اسلامی و در مکتب جناح «اصلاح طلب» آن آموخته است. حرفۀ سیاسی این افراد آن است که مطالبات حق طلبانۀ توده های مردم را مسخ کرده و انرژی مطالبه کنندگان را تبدیل به سوخت برای ماشین دستگاه قدرت حاکم کنند. علی نژاد، هنگامی که در ایران به اصطلاح «کنش گر مسائل زنان» بود همراه با «اصلاح طلبان» همین کار را در خدمت به جمهوری اسلامی می کرد. در گذشته او و دوستانش در ایران دنبال فتوای آیت الله ها برای آزادی زنان بودند و الان ایشان از آیت الله های آمریکایی تقاضای آزادی زنان را می کند.  . جالب این جاست که مسیح علی نژاد رژیم هایی را برای خدمت کردن انتخاب می کند که از بِرَند فاشیستی هستند. اولی رژیم جمهوری اسلامی بود و الان رژیم فاشیستی ترامپ-پنس. دورانی که در چارچوب جمهوری اسلامی «کنش گری» در عرصه حقوق زنان می کرد مقابله با  حجاب اجباری و قوانین شریعت را چپ روانه و زودرس اعلام می کرد. ایشان، وقتی جنبش قدرتمند زنان به نام «من هم» (me too) در آمریکا راه افتاد حتا خبر آن را در برنامه های «تبلت» نداد چه برسد به دامن زدن به بحث حول آن. این فرد که در آمریکا چنین مقاومت وسیع را که مثل بمب ترکید و صدایش تا اقصی نقاط جهان رفت، نه دید و نه شنید، چگونه می تواند از مطالبات زنان ایران دفاع کند؟ چون ایشان فقط با قدرت ها نشست و برخاست دارند و اگر جنبشی علیه قدرتی که ایشان با آن نشست و برخاست دارند بلند شود معلوم است که موجودیت آن را نادیده می گیرد. اگر او واقعا مدافع حقوق زنان در ایران و آمریکا بود باید دعوت و تجلیل حکومت ترامپ را به دست آتش می سپرد. 
رژیم کنونی آمریکا مانند جمهوری اسلامی، ادغام دین در دولت را بهترین راه اداره جامعه می داند. دیوان عالی قضایی آمریکا به دست قضات فاشیست مسیحی افتاده است که توسط رژیم ترامپ-پنس انتخاب شده اند. اینها  قسم خورده اند ضربات سختی به آزادی های زنان در آمریکا که در نتیجه مبارزات بزرگ به دست آمده است وارد کنند. اولین اقدامی که این رژیم فاشیستی  در نظر دارد پیش ببرد لغو قانون آزادی سقط جنین است. اینها سردسته  نظام پدرسالاری در دنیا هستند. ترامپ سخنگوی فرهنگ تجاوز، تحقیر و خشونت بیرحمانه علیه زنان است و با بی شرمی  و وقاحت این الگو را بین مردان آمریکا و دنیا تبلیغ می کند. برنامه ترامپ بریدن زبان خبرنگاران است. ترامپ علم و دانش را سخره می گیرد و اطرافیانش برایش هورا می کشند – درست مثل زمانی که خمینی مزخرفات جاهلانه بر زبان می آورد و اطرافیانش الله اکبر می گفتند و هنوز هم پا منبری های آخوندها همین سنت را ادامه می دهند.
باید به حال آن زنانی که آزادی شان را امثال مسیح علی نژاد از تفاله هایی مانند ترامپ طلب می کنند، گریست.

آزادی زنان با دلالی در درگاه قدرت ها به دست نمی آید!
سخن گفتن به نام ما و آزادی ما موقوف!
با دست خود گیریم آزادی، در پیکارهای بی امان!
پیام ما به زنان و مردان آزادیخواه و مترقی در آمریکا این است:
در چهلمین سالگرد تحمیل حجاب اجباری به زنان ایران اعلام کنید:
از عصیان زنان ایران علیه حجاب اجباری حمایت کنیم!
نه به حجاب اجباری! نه به جمهوری اسلامی! نه به امپریالیسم!

16 بهمن 1397
نشریه عصیان
eightmarch@mail.com
https://nashriyeosyan.wordpress.co


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com