علیه شکایت دادستان کل کشور، در دفاع قاطع از اسماعیل بخشی

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
January 16, 2019

علیه شکایت دادستان کل کشور، در دفاع قاطع از اسماعیل بخشی

به ‌آخر خط رسیده‌اید! ما همه اسماعیل بخشی هستیم!

 

۴۰ سال دادخواست علیه سرکوب بی‌امان و خشونت سازمان یافته حکومت اسلامی در مقابل کیفرخواست یک کارگر شجاع و جسور که رئیس دستگاه امنیت و سرکوب حکومت اسلامی را به مناظره فراخواند! روی میز دادخواهی جامعه آمده است!

 

بی‌شمار شاکیان خصوصی حکومت پر نکبت شما، این صدها هزار زندان کشیده و شکنجه دیده،  این خانواده‌های داغدیده و به سوگ عزیزان نشسته، این هزاران کارگر و دانشجو و معلم و مدافع حقوق کودک و حق زن، که به ضرب شلاق و سرکوب و شکنجه  و دستگاه‌های وحشت افکن امنیتی از حفاظت اطلاعات سپاه تا وزارت اطلاعات و حراست و بسیج و مسجد و ملا،  نتوانستید ساکتشان کنید درمقابل شما به دادخواهی صف کشیده‌اند! این موج همبستگی و اعتراضی که در سراسر جامعه شکل گرفته است پاسخ قاطع ما مردم به دستگاه خونریز و ظالم قوه قضائیه و ضابطین آن است!

 

اسماعیل بخشی کیفرخواست همه مردم مصیبت دیده و خشمگین و معترض را اعلام کرده است. ما نمی‌گذاریم پاسخ کیفرخواست اسماعیل بخشی را با شکایت از او بدهید!

حرف حساب جامعه ساده و بسیار روشن است! دستگیری و امنیتی کردن حق خواهی و اعتراضات باید خاتمه یابد! اعتصاب و اعتراض حق ما مردم است! آزادی بیان و حق تشکل و ابراز عقیده و باور حق ماست! نیروهای سرکوبگر حراست باید از محیط کار و آموزش برچیده شوند! پرونده سازی و پاپوش دوزی برای همیشه خاتمه یابد! بساط شکنجه و اعتراف گیری باید برچیده شود! همه کارگران دستگیر شده باید بیدرنگ ‌آزاد شوند.

آمرین و عاملین دستگیری و شکنجه اسماعیل بخشی و همه کارگران دستگیر شده باید معرفی و محاکمه شوند.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از همه شما مردم آزادیخواه و مبارز ایران می‌خواهد که در دفاع از اسماعیل بخشی و کارگران هفت و تپه و فولاد اهواز، و همه زندانیان سیاسی، در پاسخ قاطع به دادستان خونریز قوه قضائیه، به کارزار #من هم شکنجه شدم بپیوندید!

 

کمیته مبارزه برای ‌آزادی زندانیان سیاسی

۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

۱۵ ژانویه ۲۰۱۹

 


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com