شکنجه اسماعیل بخشی، کارگر نیشکر هفت تپه محکوم است / واحد منفردین جنبش جمهوریخواهان دموکرات و لاییک ایران

اطلاعيه
January 15, 2019

شکنجه اسماعیل بخشی، کارگر نیشکر هفت تپه محکوم است

 

افشاء  شکنجه توسط  خودِ اسماعیل بخشی ، بازتاب بسیار وسیع و گسترده ای در افکار عمومی ببارآورد. باز داشت  اسماعیل بخشی، در تظاهرات کارگران نیشکر هفت تپ ، شکنجه وی در زندان سپاه  و سپس آزاد کردن وی در اثر فشار افکار عمومی  داخلی و خارجی پیدا کرد.

همچنین اسماعیل بخشی با انتشار نامه ای سرگشاده به وزیر اطلاعات رژیم، خواستار مناظره حضوری با وی شده است. در این رابطه  نمایندگان مجلس  آخوندی، قوه قضائیه و  رئیس جمهور سعی کردند که مسئله شکنجه را نفی و ادعای شکنجه شدگان را، به افکار عمومی دروغ  جلوه دهند.

"جرم" اسماعیل بخشی و سایر معترضین این است که به دستمزدهای پرداخت نشده اعتراص نموده و  در اعتراضات حضور پیدا کرده اند. آیا این عمل او جرم است و باید تا سرحد مرگ شکنجه شود؟

دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی خانوادهِ اسماعیل بخشی را تهدید کرده است که او می باید شکنجه شدن خود را انکارکند. غافل از اینکه مقوله شکنجه و آزار و اذیت زندانیان در این رژیم پدیده ای جدید نیست و چهل سال است که آزادیخواهان و معترضین در زندانهای سراسر ایران شکنجه می شوند و هزاران شاهد شکنجه شده هنوز گواه شکنجه هستند و زنده اند.

جمهوری اسلامی از اعتراضات عمومی  و سراسری کارگران و مردم ایران به  وحشت افتاده و کوشش  می نماید تا اعتراضات و اعتصابات مردمی را منحرف و خاموش کند و از راه  تهدید  و از جمله جلو گیری از پیوستن سایر تشکلهای سندیکائی و مدنی به یکدیگر، از عمومیت یافتن اعتصابات و تظاهرات سراسری جلوگیری نماید.

حکومت با استفاده از روشهایِ سرکوب، بازداشت، زندان، شکنجه و کشتار معترضین، بی تردید بخشی از معترضان را به سازماندهی تشکل های مخفی مبارزاتی و بخش دیگری را به جهتگیری در راستایِ  خشونت سوق میدهد.  در این بخش خطر دستیابی معترضین به اسلحه  و کشیده شدن آنها به کوشش در ایجاد جنگ  داخلی و قربانی کردن هزاران هزار از مردم در سراسر ایران وجود دارد.  اینجاست که بهره بر داری نیروهای بیگانه در جهت اعمال قدرت  و ایجاد اوضاعی شبیه سوریه امروز، خطر بزرگی برای مردم سراسر ایران است.

جلوگیری از اعتراضاتِ مردمی و سرکوب آنها ، برنامه تحمیلی حکومت در مسدود کردن راههای مسالمت آمیز برای تغییر حاکمیت مذهبی ایران می باشد.


برای در هم  شکستن  اهداف شوم رژیم و جلو گیری از هرج  و مرج و مقابله با  روشهای سرکوبگرانه دستگاه های رژیم، کارگران و توده های زحمتکش در سراسر کشور بایستی برای عمل متحد و یک پارچه و مستقل از دولت ها و اقدام به اعتراضات و اعتصابات مردمی، سازماندهی شوند. این سازماندهی سراسری، تنها راه برای تضمین  پیروزی مردم و استقرار جمهوری دموکراتیک و لاییک در ایران است.


 


تاریخ : 12.01.2019


واحد منفردین جنبش جمهوریخواهان دموکرات و لاییک ایران

vahed.monfaredin@yahoo.com 


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com