دفاع از اسماعیل بخشی، دفاع از انسانیت و دفاع ازیک طبقه است!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
January 12, 2019

دفاع از اسماعیل بخشی، دفاع از انسانیت و دفاع ازیک طبقه است!

 اسماعیل بخشی از فعالان کارگری، و نمایندهٔ شورای مستقل کارگری کشت و صنعت نیشکر هفتتپه بعداز تحمل بیست و پنچ روز شکنجە و زندان ، بلاخرە از زندان رهایی یافت وبدین شیوە مزدوران جمهوری اسلامی نتوانستند ذرەای از ارادە و توانایی و دفاع از منزلت و حرمت انسانی او  باز دارند. اسماعیل بخشی، آنطوری که شایسته یک کارگر آگاه به منفعت طبقاتی خود است، چە قبل از زندان،  چە در زندان و زیر شکنجه، چه بعداز زندان، بە عنوان یک کارگر دلسوز و جسوو و رزمندە  در مقابل سرمایه داران و دولت شان ایستاد، و امروز نیزدر قامت یک رهبر کارگری  و یک زندانی مدعی ازنظام شکنجه جمهوری اسلامی خواسته تا در ملا عام و با شرکت در یک مناظره تلویزیونی در این باره پاسخگو باشند. نفس این اقدام و درخواست، مستقل از عملی شدن و یا نشدن آن، حرمت و قدرت کارگران را بیش از پیش ارتقا داد و پوزه کثیف رژیم اسلامی سرمایه داران را بیشتر به زمین مالید. بدینترتیب اقدام کنونی رفیق اسماعیل بخشی همانند دوره اعتصابات شکوهمند، به حق  از یکسو با موجی از پشتیبانی از خود و دیگر کارگران مواجه شده است، و از سوی دیگرعاملی بوده که  منجر به تحرک گسترده اعتراض و انزجار عمومی علیه شکنجه  در زندانها و نظام شکنجه جمهوری اسلامی شده است.

نامه افشاگرانه اسماعیل بخشی جمهوری اسلامی را به هذیان گوئی واداشت. طوری که در "بالاتریة مقامات"، یعنی جانی ترین و آدمکش ترین مقامات و ارگانهای نظام به صف شدن تا با دروغ و تناقض گوئی نظامشان را،که با شکنجه و سرکوب و حق خوری طبقه کارگر سر پا نگاهداشته اند، بطور عوامفریبانه و مذبوهانه ای"تبرئه" نمایند! اما این تبرئه کردن نبود، اضافه کردن یک جرم بزرگ دیگر به جرائم بیشمار نظام اسلامی و ضد کارگری و تک تک مسئولین این حکومت بود که دیر یا زود حساب این همه جنایات را باید پس بدهند!  عکس العمل آنها، پاسخ و عکس العمل ترس و وحشت نظامی بود از بیدار شدن خول خفته قدرت یک طبقه و جنبش طبقاتی عظیمی که امثال بخشی  و رویدادهای هفت تپه و فولاد تنها گوشه کوچکی ازچنین قدرتی را تا کنون نمایندگی نموده اند و سرمایه داران و دولت اسلامی را با "خطر" روبرو کردند.
حزب سوسیالیست انقلابی ایران همچنان با تمام قدرت از اسماعیل بخشی و دیگر کارگران مبارز درهفت تپه  و فولاد اهواز حمایت میکند و از نامه افشاگرانه و شجاعانه اخیر او نیز تقدیر می نماید!. حزب، کلیه ادعاها وپرونده سازیهای شناخته شده رژیم اسلامی را محکوم و فاقد اعتبار برای کارگران و مردم آزادیخواه میداند.  ما ضمن شرکت و ضروری دانستن گسترش اعتراضات علیه اعمال شکنجه زندانیان ، در این مورد مشخص خواهان دخالت و رسیدگی بین المللی نهادهای کارگری به جنایتی هستیم که علیه بخشی و قلیان و دیگر کارگران بازداشتی دوره اخیر صورت گرفته است.
 حزب سوسیالیست انقلابی ضمن حمایت از کمپین های حمایتی و اعتراض در شکل طومار نویسی و فعالیت در دنیای مجازی، تاکید میکند که مبارزه زمینی و واقعی برای به زانو در آوردن جمهوری سرمایه داری اسلامی همان بستر و میدانی است که دیروز کارگران هفت تپه ی ها و فولاد اهوازیها متحدانه به نمایش گذاشتند، که متاسفانه با حمایت جدی بقیه طبقه ما و جامعه، آنطوری که ضروری  بود، مواجه نشد. ازاینرو ما طبقه کارگر ایران را به اعتصاب و اعتراض متحد علیه شکنجه اسماعیل بخشی و دیگر کارگران بازداشتی و برای آزادی فوری کلیه فعالین کارگری، وعلیه نظام ضد کارگری بورژوائی جمهوری اسلامی فرامیخوانیم!

مرگ بر جمهوری اسلامی !
زنــدە باد اتــحاد و همبستگی طبقە کـــارگر!
زنده باد سوسیالیسم!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢١ دی ١٣٩٧
١١ ژانویه ٢٠١٩


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com