در حمایت از کیفرخواست اسماعیل بخشی علیه شکنجه و زندان

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
January 05, 2019

در حمایت از کیفرخواست اسماعیل بخشی علیه شکنجه و زندان

پرجم اعتراضی "من هم شکنجه شدم" و "ما همه اسماعیل بخشی هستیم" را بر‌افرازیم!

 

اسماعیل بخشی نماینده شجاع، جسور و محبوب کارگران نیشکر هفت تپه با انتشار نامه سرگشاده‌ای وزیر اطلاعات  جمهوری اسلامی را به مناظره تلویزیونی فراخواند. افکار عمومی جهان او را به دلیل رهبری شجاعانه‌ و پایداری و دفاع از حقوق کارگران هفت‌تپه بخوبی می‌شناسد. می‌داند که چرا او ودیگر رهبران اعتراضی را دستگیر و در زندان شدیدا شکنجه کرده‌اند! اسماعیل بخشی شکنجه‌های اعمال شده نسبت به خود و همه فعالان اجتماعی را به پرچم اعتراضی چالش دستگاه سرکوب و زندان و شکنجه جمهوری اسلامی بدل کرده است.

 

اینک اسماعیل بخشی صدای اعتراض بیشمار زندانیانی است که در زندانها و سیاهچالهای حکومت اسلامی، وحشیانه شکنجه و با پرونده سازی و پاپوش دوزی در دادگاههای فرمایشی با اعلام امنیتی کردن با زندان و شلاق سرکوب شده‌اند.

این کیفر خواست یک پیشروی عظیم در جدال کارگران، معلمان و دانشجویان و مردم معترضی است که بخاطر دفاع از زندگی و معیشتشان و در دفاع از انسانیت جنگیده‌اند!

دستگیری و شکنجه و زندان ابزار همیشگی رژیم اسلامی در سرکوب حق طلبی جامعه بوده است. اسماعیل بخشی پرچم اعتراض به شکنجه و زندان را برافراشته است. نامه سرگشاده اسماعیل بخشی، پلاتفرم کارزاری سراسری برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی و همه فعالان اعتراضات اجتماعی است. تأکیدی بر این واقعیت است که جمهوری اسلامی حکومت سرکوب و جنایت سازمان یافته است. تأکید مستقیم براین است که همه نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان جهانی کار می‌بایست در جمهوری اسلامی را به همین جرم اخراج کنند!

دوره قلدری جمهوری اسلامی به پایان رسیده است. قدرت اعتراضی مبارزات جاری امنیتی کردن مبارزات و خواستهای کارگران را متوقف خواهد کرد و به پرونده سازی و پاپوش دوزی دستگاه‌های امنیتی و قضایی جمهوری اسلامی هم خاتمه خواهد داد. ایجاد تشکهای مستقل کارگری، برپایی اعتصاب و اجتماع و تظاهرات حق پایه‌ای مردم است.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از اقدام جسورانه اسماعیل بخشی پشتیبانی می‌کند و از تمام تشکلهای کارگری، معلمین و مردم آزادیخواه و انساندوست می‌خواهد یکپارچه از این کیفرخواست با پیوستن به کارزار "من هم شکنجه شدم" و "ما همه اسماعیل بخشی هستیم"، دفاع کنند. این عرصه‌ای تاریخ ساز در اعتراضات مردم برای بزیر کشیدن حکومت اسلامی است.

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

۴ ژانویه ۲۰۱۹


 
 

        Del.icio.us Technorati Furl Digg Google Netvouz Add to Balatarin Send to Frinds by Y! Messenger Share/Save/Bookmark

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com