گزارش برگزاری مجمع عمومی چهاردهم صندوق همبستگی

صندوق همبستگی با کارگران ایران - کانادا
January 31, 2019

گزارش برگزاری مجمع عمومی چهاردهم صندوق همبستگی

مجمع عمومی چهاردهم «صندوق همبستگی با کارگران ایران – کانادا» که ابتدا برای 17 نوامبر 2018 فراخوانده شده بود به دلیل عدم کسب حد نصاب لازم رسمیت نیافت و طبق اساسنامه صندوق بار دیگر در 26 ژانویه 2019 پس از اطلاع  رسانی به اعضا برگزار گشت. مجمع عمومی با انتخاب هیات رئیسه و تصویب دستور جلسه پیشنهادی رسمیت یافت و با بررسی گزارش فعالیت ها و گزارش مالی در فاصله بین دو مجمع و تصویب این گزارش ها، و استماع گزارش بازرسین ادامه یافت. سپس برای انتخاب اعضای هیات امنا و بازرسین به پیشنهاد یکی از اعضا و موافقت مجمع، ابقا هیت امنا و بازرسین کنونی به رای گذاشته شد که با اجماع مجمع عمومی انتخاب شدند.


برای هیات امنا: شوکت گلزاری، ابراهیم علاسوندی، محسن شیخی، امیر ماهان، و امیر پیام،  انتخاب شدند.

برای بازرسین: ناهید شیخی و حسن گلزاری انتخاب شدند.


صندوق همبستگی با کارگران ایران – کانادا
**********************************


گزارش فعالیت های صندوق همبستگی برای مجمع عمومی چهاردهم

از مجمع عمومی سیزدهم در 27 مه 2017 تاکنون فعالیت های روتین صندوق همبستگی بطور منظم انجام شدند. هیئت امنا جلسات خود را با دعوت از بازرسین برگزار نمود. بررسی وضعیت حق عضویت ها و جمع آوری آنها، دریافت کمک های مالی و ثبت آنها، بررسی گزارشات مالی، تلاش برای جلب اعضای جدید، ارسال کمک ها به داخل، اطلاع رسانی به اعضا، اطلاع رسانی بیرونی فعالیت های صندوق از طریق رسانه ها و فیسبوک و حفظ و تداوم شفافیت کاری آنها، از جمله مواردی بودند که در جلسات هیئت امنا مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفتند.
در رابطه با دریافت حق عضویت ها ضمن انجام مباحث لازم در جلسات هیات امنا بر این واقعیت  که شماری از اعضا حق عضویت های خود را از سه ماه تا یکسال پیش می پردازند و لذا تاثیر حق عضویت های دیر پرداخت را کاهش داده و روند عمومی دریافت حق عضویت ها را موازنه می کنند تاکید شد. با توجه به این نیز با تقسیم کار لازم برای دریافت حق عضویت های معوقه قرار شد که به شیوه ای رفیقانه و صمیمانه مساله با ایشان در میان گذاشته شود. قابل ذکر است که این روند جاری پرداخت و دریافت حق عضویت ها در شش سال و نیم حیات صندوق همبستگی است که همیشه برخی حق عضویت ها خیلی جلوتر و برخی خیلی دیرتر پرداخت می شوند. از اینرو پی گیری مساله حق عضویت ها ازا وظایف روتین وهمیشگی هیات امناست.
در زمینه برنامه های فاندریزینگ در این فاصله برنامه شب همبستگی با کارگران ایران در 15 سپتامبر 2018  با حضور بیش از 90 نفر برگزار گشت که گزارش مالی و برگزاری آن بطور جداگانه منتشر شده است.  این برنامه 1297 دلار عایدی داشت.
 ارسال کمک های مالی به داخل منظما انجام شد و مبلغ ٤٢٢٨ دلار معادل (٤٠٦٨٠٠٠٠ تومان) برای مجموعا 10 مورد در بخش های متنوع جنبش مستقل کارگری ارسال و دریافت شد. رشد جنبش کارگری و کثرت مبارزات توده ای کارگری در اقصا نقاط ایران ما را موظف می کند که به موازات این رشد خود را هماهنگ نموده و برای نیل بدین منظور از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
در پایان از همه عزیزان علاقمند و حامیان جنبش کارگری دعوت می کنیم که چه با عضویت در صندوق و یا ارائه کمک مالی، چه با یاری رساندن به برگزاری برنامه های فاندریزینگ، و نیز با ایجاد ارتباط با فعالین کارکری و از طریق تسهیل ارسال کمک صندوق همبستگی را برای ارائه منظم کمک مالی به جنبش مستقل کارگری در ایران  یاری رسانند.
صندوق همبستگی با کارگران ایران – کانادا
17 نوامبر 2018
*******************************************

گزارش مالى صندوق همبستگى به مجمع عمومى چهاردهم
(از ٢٧ مه ٢٠١٨ تا ١٦ نوامبر ٢٠١٨)

موجودى صندوق تا ٢٦ مه ٢٠١٨ ------------------------------------ ٦١١٣ دلار
حق عضويت هاى دريافت شده از ٢٧ مه تا ١٦ نوامبر ٢٠١٨----------- ١٠٩٠ دلار
عايدات برنامه شب همبستگى ----------------------------------------- ١٢٩٧ دلار
كمك هاى مالى دريافت شده ------------------------------------------- ٢٤٥ دلار
جمع كل درآمدها ----------------------------------------------------- ٨٧٤٥ دلار
ارسال ها به داخل ---------------------------------------------------- ٤٢٢٨ دلار
موجودى نقدى صندوق تا تاريخ ١٦ نوامبر ٢٠١٨---------------------- ٤٥١٧ دلار
توضيحات :
تعداد اعضاى صندوق تا تاريخ ١٦ نوامبر ٢٠١٨ ، ١٠٣ نفر مى باشد.
حق عضويتهاى دريافت نشده شش ماهه ٢٥ مورد است.
 مبلغ ٢٤٥ دلار كمك مالى در پنج مورد بدين شرح دريافت شده است: ١ - ٢٥ دلار ، ٢ - ٤٠ دلار ، ٣ - ١٠٠ دلار ، ٤ - ٢٥ دلار و ٥ - ٦٠ دلار. همچنين در برنامه شب همبستگى ٢١٠ دلار كمك مالى دريافت شد كه در گزارش مالى آن برنامه حساب شده است.
ارسالی های انجام شده: از ٢٧ مه ٢٠١٨ تا ١٦ نوامبر ٢٠١٨ مبلغ ٤٢٢٨ دلار معادل (٤٠٦٨٠٠٠٠ تومان) براى ١٠ مورد بدين شرح ارسال گرديده است : 1- ٤ جون ٤٠٣ دلار ، ٢- ١١ جون ٢٧٠ دلار، ٣- ٢٦ جون ٢٥٢ دلار، ٤- ٤ سپتامبر ١٠٠٠ دلار، ٥- ٢٢ سپتامبر ٣٧٣ دلار، ٦- ٢٩ سپتامبر ٣٩٢ دلار، ٧- ١ اكتبر ٤٣٩ دلار، ٨- ١٠ اكتبر ٣٧٣ دلار، ٩- ١٠ اكتبر ٣٦٣ دلار، و ١٠- ١٠ اكتبر ٣٦٣ دلار
 
گزارش مالى صندوق از ابتدا تاكنون
(از ٧ جولاى ٢٠١٢ تا ١٦ نوامبر ٢٠١٨ )
حق عضويت هاى دريافت شده ------------------------------- ٣٤٧٦٤ دلار
عايدات برنامه هاى فاندريزينگ ----------------------------- ٣٤٦٩٩ دلار
كمك هاى مالى دريافت شده --------------------------------- ٧٥٤٧ دلار
جمع كل درآمدها ------------------------- ----------------- ٧٧٠١٠ دلار 
جمع كل ارسال ها ------------------------------------------  ٧٢٤٩٣ دلار(237397000 تومان)

موجودى صندوق در ١٦ نوامبر ٢٠١٨ ----- ٤٥١٧ دلار

صندوق همبستگى با كارگران ايران – كانادا
*********************************


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com