رژیم اسلامی راه نجاتی ندارد!

کانون کارگران سوسیالیست
January 26, 2019

رژیم اسلامی راه نجاتی ندارد!
در ارتباط با نمایش "طراحی سوخته" و ربودن اسماعیل بخشی و سپیده قلیان
جانیان و شکنجه گران دستگاه امنیتی رژیم شنبه شب نمایش " طراحی سوخته " را از شبکه دوم پخش کردند وروز یکشنبه سپیده قلیان وبرادرش مهدی قلیان وسپس اسماعیل بخشی را از منازلشان ربودند.مبارزه علیه خصوصی سازی و اداره شورایی توسط کارگران در اعتراضات هفت تپه و پیوستن دیگر بخشهای کارگری و عمومی تر شدن این مبارزه بر حق، بالاترین نهاد ارتجاع اسلامی سرمایه یعنی نهاد امنیتی را وارد ماجرا کرد.اسماعیل بخشی ، سپیده قلیان و علی نجانی راگروگان گرفتند و تا حد مرگ، شکنجه کردند وبا فیلم برداری از آنها و"اعتراف" اجباری درنمایش از قبل سوخته ای  بنام " طراحی سوخته" به منظور مقابله با اعتراضات کارگری بر آمدند. نامه اسماعیل بخشی چند روز پس از آزادی، دال بر شکنجه شدنش در زندان و حمایت وسیع جامعه از اوبا شعار« من هم شکنجه شدم و من هم اسماعیل بخشی هستم » رژیم و دستگاه امنیتی اش را به یکباره به ترس و وحشت انداخت.
نمایش "طراحی سوخته" که با هدف جلوگیری از گسترش اعتراضات کارگری واز طریق "بد نام کردن نماینده گان هفت تپه نزد کارگران" درتلویزیون پخش شد نه تنها در شرایط کنونی برای رژیم کاربردی نداشت برعکس و با شناخت جامعه از این رژیم که با زندان، شکنجه، تجاوز، اعدام، دزدی، اختلاس و ... تداعی میشود، با ناباوری بیشتر و محکوم شدن دوباره روبرو شد. نامه اسماعیل بخشی و اظهارات سپیده قلیان در رابطه با شکنجه شدنشان، پروژه تلویزیونی دستگاه امنیتی رژیم علیه جنبش کارگری را از قبل سوزانده بود .خیزش سال قبل در دیماه اتمام حجت جامعه ای بود که چهل سال قربانی ارتجاع اسلامی سرمایه بود وبعد از آن اعتصابات و اعتراضات در ایران با اتکا به نیروی همبستگی ادامه داشته و با اعتصابات کارگری هفت تپه وارد فاز نوینی شد.
جمهوری اسلامی راه نجاتی ندارد . جنبش اجتماعی در ایران با همبستگی و اتحاد هر چه بیشترو با اتکا به نیروی مستقل خود، میتواند بساط رژیم سرمایه داری و سرمایه دارن را برچیند. مبارزه برای آزادی فوری و بدون قید و شرط اسماعیل بخشی ، سپیده قلیان، علی نجاتی و دیگر زندانیان سیاسی در اولویت مطالبات جنبش اجتماعی است و نباید درنگ کرد.

کانون کارگران سوسیالیست
23 ژانویه 2019

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com