دعوت به تجمع اعتراضی

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست / هانوفر
January 23, 2019

دعوت به تجمع اعتراضی


بحرانی همه‌جانبه نظام ترور و نکبت جمهوری اسلامی را فرا گرفته است. حکومت جمهوری‌اسلامی در یکی از بزنگاه‌های سرنوشت ساز در معرض اضمحلال و در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.‌ 
خیزش دی ماه نقطه عطفی بود در کشاکش بین مردم عاصی از یک سو، و رژیم اسلامی از سوی دیگر که تبلور تبعیض، تحقیر مردم، اختلاس، فساد و سرکوب گسترده و نظام‌ یافته است.

در تمام دوران پس از خیزش دی ماه، درونمایه آن، در این یا آن مقطع از سوی کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان... به اشکال مختلف و با  ضرباهنگی مختص گروه‌های اجتماعی تداوم یافته است.
کارگران هفت تپه و فولاد پرچم رهایی و برابری و مداخله در سرنوشت خود را برافراشته‌اند، و ضمن دفاع از تشکل مستقل کارگری، مبارزه و مقاومت در برابر خصوصی‌سازی و سلب حقوق از نیروی کار و زحمت کارخانه، خیابان و محل زندگی را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

امروز در همه جای ایران سخن از سپیده و اسماعیل، نجاتی، محمود بهشتی و محمد حبیبی و هزاران فعال مدنی بی صدای دیگر است، که در زندان اند، تا صاحبان زر و زور به غارت‌گری و چپاول ادامه دهند.
نظام منفور اسلامی در حال "نرمش قهرمانانه" و مماشات با اروپا برای خرید زمان و یارگیری در برابر تحریم‌های امریکا است، تحریمی که عمدتا معیشت و زندگی شهروندان ایران از آن آسیب می‌بینند. رژیم اسلامی اما در قبال مردم ایران شمشیر سرکوب را از رو بسته است، فعالین سیاسی را در روز روشن خفه می‌کنند، در ماشین آتش می‌زند، ویا در زندان آن‌ها را به خودکشی وا می‌دارد.

در آستانه انقلاب بهمن، انقلابی که شاه سایه خدا را به زباله‌دان تاریخ پرتاب کرد، بار دیگر مردم به جان آمده از دست رژیم اسلامی که محصول و فرزند مشروع نهاد سلطنت است بپا خاسته‌اند، و برای مطالباتی که تا کنون تحقق نیافته است دست به مبارزه میزنند.  

برای دفاع از آزدای و در پاسداری از جان زندانیان سیاسی، معلمان، زنان، دانشجویان، خبرنگاران، فعالین محیط‌زیست، دراویش گنابادی و جامعه بهایی به ویژه فعالان کارگری سپیده قلیان، اسماعیل بخشی و علی نجاتی ما شما را فرا می‌خوانیم که در اکسیون روز جمعه ساعت چهار و نیم جلوی بانهوف گردهم آییم، و صدای اعتراض خود را به گوش انسان‌های ترقی‌خواه و آزاده برسانیم.


نان،  کار، آزادی
سرنگون باد جمهوری‌اسلامی
زنده باد آزادی و برابری
کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست/ هانوفر
Telefon: 00491778416132
E-Mail: kanoon.hannover@gmail.com
www.facebook.com



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com