فراخوان به آکسيون ... علیه مستند سازی جمهوری اسلامی و دستگیریهای اخیر

تشكيلات استكهلم حزب حكمتيست
January 23, 2019


اطلاعیه تشکیلات استکهلم حزب حکمتیست
 علیه مستند سازی جمهوری اسلامی و دستگیریهای اخیر

این روزها همه تیرهای جمهوری اسلامی به سنگ می خورد. جمهوری اسلامی از هر حربه و نیرنگی که استفاده می کند، کاملا برعکس و به علیه خودش تبدیل می شود. در شبی که قرار بود مستند "طراحی سوخته" رهبران کارگری و فعالین سیاسی را از چشم جامعه بیاندازد، کمونیسم و سوسیالیسم را به ترند جامعه تبدیل می کند. شعار فردای جامعه می شود " مستند ، شکنجه دیگر اثر ندارد".

ورق برگشته است. جمهوری اسلامی دیگر به هر حربه ای که متوسل شود، نتیجه آن گرفتاری در باتلاقی است که سرانجام آن سرنگونی است. پس از دستگیریها و شکنجه های فعالین سیاسی و کارگری، اسماعیل بخشی و سپیده قلیان با جسارت تمام از شکنجه هایی گفتند که یک ماه تمام بر آنها اعمال شد. همین کافی بود که جامعه خشمگین از رژیم اسلامی به دفاع از آنها بپردازد و جمهوری اسلامی پس از سوختن تمام طرحهایش دوباره به دستگیری آنها مبادرت کرد.

ما از همه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب و فعالین سیاسی دعوت می کنیم که در حمایت از زندانیان سیاسی ، همه این فعالین اجتماعی و کارگری که در زندانهای جمهوری اسلامی گرفتارند،  در تظاهراتی که روز شنبه ۲۶ ژانویه در استکهلم برگزار می شود، شرکت کنند. ما باید صدای طبقه کارگر در ایران باشیم. ما باید صدای هزاران زندانی سیاسی باشیم که در شکنجه گاههای جمهوری اسلامی، هزاران بار سایه مرگ را لمس کرده اند.

زمان: شنبه ٢٦ ژانويه، از ساعت ١٤-١٦ بعدازظهر
 مكان: ميدان مينت توريت!
Mynttorget
زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری
 مرگ بر جمهوری اسلامی
 تشکیلات استکهلم حزب حکمتیست
 ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com