بازداشت مجدد اسماعیل بخشی و سپیده قلیان باید مورد اعتراض توده ای قرار گیرد

انجمن صنفی کارگران برق و فلز کار کرمانشاه
January 21, 2019

بازداشت مجدد اسماعیل بخشی و سپیده قلیان باید مورد اعتراض توده ای قرار گیرد

نیروهای امنیتی صبح روز گذشته سپیده قلیان و برادرش مهدی قلیان را پس از ضرب و شتم خود و پدر مادرشان در منزل بازداشت کردند و نیمه شب گذشته نیز با  15 ماشین پاترول پر از نیروهای اسلحه بدست  اسماعیل بخشی را در منزل به مثابه نیرویی از یک لشکر متخاصم به اسارت گرفتند.

بازداشت مجدد اسماعیل بخشی و سپیده قلیان به دنبال انتشار کیفرخواست از شکنجه گران و افشای شکنجه هایی که بر آنها در مدت بازداشت اعمال شده بود و همچنین پخش فیلم اعتراف گیری آنان از سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

سناریو خفه کردن صدای اعتراض اسماعیل بخشی و سپیده قلیان با فیلم طراحی سوخته  «فیلم اعتراف گیری زیر شکنجه» طرح شده بود و با این حربه می خواستند با به سکوت کشاندن این دو زندانی، بقیه جامعه و بخصوص کارگران را که امروز مبارزاتشان به مرکز ثقل اعتراضات رو به گسترش کل جامعه تبدیل شده است و در آینده نزدیک طوفان های سهمگین به پا خواهد کرد، به سکوت بکشانند.

اما اسماعیل بخشی و سپیده قلیان که بعد از آزادی موقت لب فرو نبستند و با جسارت علیه شکنجه گرانشان اعلام جرم کردند، وسیعا مورد حمایت و پشتیبانی عمومی قرار گرفتند و به این ترتیب فیلم طراحی سوخته واقعا سوخت و خاکستر شد.

این دو زندانی که از حقوق کارگران و کل جامعه‌ای که خواهان منزلت، رفاه و آزادی هستند دفاع کردند و بر آرمان انسانیشان همچنان اصرار ورزیدند، اکنون برای بار دوم در مدتی بسیار کوتاه مورد انتقام گیری کینه توزانه سرکوبگران هر گونه آزادی و مخالفان سرسخت و مقابله گران با منزلت و رفاه اکثریت مردم کارگر و زحمتکش واقع شده و روانه بازداشتگاه و شکنجه گاه گردیده اند.

اسماعيل بخشی، سپیده قلیان و علی نجاتی باید فورا آزاد گردند و وظیفه کارگران، معلمان، دانشجویان، زنان برابری طلب و همه انسانهای زحمتکش و شریف جامعه است که با شعار #ما_همه_اسماعیل_بخشی_هستیم، #ما_همه_سپیده_قلیان_هستیم، #ما_همه_علی_نجاتی_هستیم،

به میدان آیند و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آنها شوند.

انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه

1/11/1397

@anjomanbfk


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com