مضحکه ای از سر استیصال!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
January 21, 2019

مضحکه ای از سر استیصال!

 

 یکی از ارگانهای ویژه ترور، آدم ربائی و اعدام، و متخصص شکنجه و"اعتراف گیری" و تجاوز به زندانی،  به نام "وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی"، دیروز شنبه ٢٩ دی ١٣٩٧ با پخش برنامه ی مضحک تحت عنوان "طراحی سوخته" از طریق "صدا و سیمای" آن وزارت آدمکشی، یکبار دیگر ماهیت ضد انسانی و فاشیستی و سناریوهای شبیه هیتلری دهه شصت نظامش را به نمایش گذاشت. همانطوری که در دهه شصت با چنین سناریوهای "اعتراف" گیری و "تواب سازی" و کشتارهای بیشمار مخالفین سیاسی خود نتوانستند از وحشت کارگر و کمونیزم و شبح آزادیخواهی باقیمانده از انقلاب ٥٧ خود را رها سازند، بدون تردید با تکرار آن جنایت در دوره حاضر نیز هرگز نخواهند توانست گامی بجلو بر دارند. حتی کاسه لیسان این رژیم نیز به این نوع شگردهای احمقانه اعتنائی ندارند چه برسد به طبقه کارگر و صف آزادیخواهان. هنگامی که  پرده آخر این فیلم ساختگی و سریال مونتاژ شده "اعتراف گیری"های نامربوط و متناقض و دروغین از ١٥ سال پیش به اینسو را به"دست های پشت پرده"، از جمله به نقش امریکا و ترامپ در این رویدادهای بر حق اعتراضی در جامعه میرسد، هذیان گوئی که نشانه ی اوج فشار ناشی از واقعیت مبارزه کارگری و سوسیالیستی و آزادیخواهانه است، عیانتر میگردد و آنها را در استیصال و وحشت بیشتری فرو میبرد. روندی که اتفاقا ترامپ و امریکا و همه نیروهای بورژوازی در پوزسیون و اپوزسیون در سرکوب و فریب و مانع تراشی سر راه آن  ذینفع بوده و همواره در کنار جمهوری اسلامی قرار داشته و قرار خواهند گرفت. جمهوری اسلامی حتی بدینوسیله عملا به امریکا و"کنفرانس ورشوو" دارد پیام میدهد:"اگر ما را زیر فشار بگذارید، بینید که خطر طبقه کارگر و سوسیالیسم و کمونیسم جدی است". بخشی از هدف این نمایش ضد انسانی در این برهه، علاوه بر ترور شخصیتی فعالین دلسوز جنبش و اهداف ضد کارگری و سرکوبگرانه داخل کشوری، ظاهرا این هدف و پیام مذبوحانه را نیزتعقیب کردند.

 

با بازداشت مجدد سپیده قلیان و برادرش، و یورش دوباره به منزل اسماعیل بخشی و بازداشت ایشان ، اکنون به همه نشان داده شد که سناریو سازیهای "مستند" این نظام چقدر مضحک و ناکارآمد است و بعداز این عمل شنیع نیز همچنان در مقابل قربانیان و افشاگریهایشان زبون و ترسو هستند. معلوم شد که با  پخش فیلم"اعتراف" نیز این خود رژیم است که بی اعتبارتر و منزوی تر شده است نه قربانیان و آنهای که با شکنجه و باطوم و خوراندن دارو جلو دوربین برده میشوند. اما، سپیده قلیان بسیار روشن و واقعی پاسخ جنایت "اعتراف" گیری  دولت داعشی نوع شیعه گری و آدمکشان وزارت اطلاعات شان را داده است: "من و اسماعیل بخشی که سهل است، پنج هزار کارگر هفت تپه را هم جلوی دوربین بنشانید و از آنها به زور کابل و باتوم اعتراف اجباری بگیرید باز هم از اصل داستان این که شما ستمگر و فاسدهستید کم نخواهد کرد.". این پاسخ، پاسخ حزب ما و همه کارگران و زحمتکشانی است که چهل سال است ازابتدائی ترین حق و حقوق سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و انسانی شان توسط یک مشت کانگستر وحشی، روانی و شکنجه گر اسلامی به گروه گرفته شده و سرکوب میگردد. همه ، از جمله تک تک مقامات این حکومت جانی میدانند که امثال اسماعیل بخشی، علی نجاتی،سپیده قلیان و رضا شهابی ها "عوامل امریکا" نیستند!، برعکس،  خود آنها و موجودیت جنایتکارانه این نظام ضد کارگری و ضد انقلابی محصول نقشه امریکا و شرکا در "کنفرانس گوادلوپ" در سال ٥٧ میباشند، و تا امروز نیز امریکا و دولتهای غربی یک رکن مهم کمک کننده در  تداوم  بقای تاکنونی این هیولای جنایتکار و فاسد بوده است.

 

حزب سوسیالیست انقلابی ایران سناریو ساختگی و سوخته رژیم اسلامی را فاقد اعتبار وآنرا یک اقدام آشکارا تروریستی و ضد کارگری و ضد انسانی میداند و قویا  آنرا محکوم میکند. حزب ما  با تمام قدرت از اسماعیل بخشی، علی نجاتی، سپیده قلیان و همه کارگران و دانشجویان و فعالین اسیر شده دست اوباش جمهوری اسلامی حمایت می نماید. مجددا تاکید میکنیم که  تنها راه دفاع موثر از فعالین کارگری و زندانیان سیاسی  تداوم و گسترش مبارزه طبقاتی کارگران با اتکا به همان الگویی مبارزاتی متحد و توده ای در هفت تپه و فولاد اهواز، اما در ابعاد به مراتب سراسری تر و با بدست گرفتن درسهای آن و در پیش گرفتن اقدامات مناسبتر و دور اندیشانه تر درکل کشور است. باید اکیدا توجه داشت که این حاکمیت ضد کارگری هم اکنون سرگرم یورش اقتصادی بازهم بیشتر و سازمانیافته تر"قانونی" تحت پوشش"حداقل دستمزد سال ٩٨" هستند، آنها‌ همچنان با برنامه تر از گذشته سرگرم ایجاد ممانعت از حق اولیه تحزب  یابی و تشکلیابی ما کارگران و مبارزین هستند، در صدد خالی تر کردن سفره خالی ما،  به گروه گرفتن دستمزدهای معوقه و بیکار سازیهای گسترده  و سوق دادن هر چه بیشتر  فرزندانمان به موقعیت دشوار کودکان کار خیابانی و  سوق دادن کارگران و خانواده های آنان به حاشیه نشینی و به کارتون خوابی و به یک زندگی جهنمی تر هستند. در شرایطی که خودشان و سرمایه داران انگل و فاسد  بدوان مانع همه ثروت آن مملکت را بلعیده اند و کسی هم نه "اعتراف"ی از انها میگیرد و نه حکم قطع دستشان را صادر میکند و نه تازایانه ی بر پشت شان میزند.

 

 جنبش ما راهی بجز متحد  شدن حول پرچم و سیاست سوسیالیستی و به میدان آمدن در سطح سراسری و در مراکز مهم و کلیدی کارگری پیش روی خود ندارد!  باید صدها و هزارها بخشی و قلیان و نجاتی  به میدان بیایند و ما کارگران و مردم آزادیخواه نیز پستشان به صف شویم و جانانه حمایتشان کنیم!. نباید اجازه داد هیاهوهای جمهوری اسلامی اهداف و اولویتهای ما را حاشیه ای کند، نباید پروژه ها‌ی ضد انقلابی هئیت حاکمه امریکا واپوزسیون مرتجع ملی-اسلامی، شروع تبلیغات سمی در باره سالگرد" انقلاب اسلامی" جنایتکاران تاریخ و یا بهانه عوامفریبانه"مقابله با امریکا" و غیره  بتواند مانع سر راه تمرکز و توجه جنبش ما به امر مبارزه  بر حق خود علیه وضع موجود ایجاد کنند.

 

 تلاش مشترک و متحد  به منظور تدارک اعتصاب و اعتراض سراسری و فوری برای امر مهم افزایش" حداقل دستمزد" و گرفتن دستمزدهای معوقه،  توقف بیکار سازیی و حق بیمه بیکاری برای همه افراد آماده بکار، تلاش بی درنگ به منظور ایجاد تشکل و شوراهای مستقل کارگری در همه مراکز کار، اعتراض گسترده برای آزادی فوری کلیه فعالین در بند، و مبارزه متحد علیه تداوم سرکوب نظام ضد کارگری بورژوائی جمهوری اسلامی را حلقه های مهم و سرنوشت سازمبارزه جاری میدانیم. راه  توقف ادامه جنایات جمهوری اسلامی و بیرون کشیدن حق خود از حلقوم دولت و سرمایه داران انگل، و راه پایان دادن به سناریوهای وقیحانه و تروریستی "اعتراف گیری"، گسترش همین مبارزه واحد آزادیخواهی و سوسیالیستی در همه ابعاد آن است، نه معطوف شدن صرف به یک موضوع  معین و یا بازی کردن در میدان سناریوهای که رژیم فاسد اسلامی به ما تحمیل میکند!

 

ننگ و نفرت بر روش تروریستی "اعتراف گیری"!

مرگ بر کلیت جمهوری اسلامی !

زنده باد سوسیالیسم!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Iransocialist2017@gmail.com

١ بهمن ١٣٩٧

٢١ ژانویه ٢٠١٩

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com