زوزه وزارت اطلاعات

اسد گلچینی
January 21, 2019

زوزه وزارت اطلاعات

برنامه "طراحی سوخته" 29 دی ماه 97  تلویزیون جمهوری اسلامی، که ظاهرا اعترافات اسماعیل بخشی، سپیده قلیانی و بهروز کریمی زاده بود، قرار است چه پیامی برای مردم در بر داشته باشد؟
موضوع شکنجه و سپس اعتراف گیری و از رو خواندن مطالبات دیکته شده بر اساس روابط و مناسبات زندانی که معمولا از میدیا و به اصلاح شبکه های اجتماعی گرفته میشود، بسیار روشن و عیان بوده است.هدف هم چیزی جز سرکوب اعتراض کنندگان و از میدان بدر کردن رهبرانشان نیست.
جمهوری اسلامی اما با موجی از اعتراض و مبارزه رادیکال طرف است. منتسب کردن اعتراض و مبارزه و حق خواهی به بیگانه، بیگانه را جذاب تر میکند و باز هم به اصطلاح متهم کردن مارکسیست ها و کمونیستها ی "بیگانه" بعنوان جرمی که گویی برای همگان فرض است، مارکسیسم و کمونیسم را محبوب و خوش نام تر میکند. زنده باد کمونیسم و مارکسیسم که امروز با اعتراض و زندگی کارگران و مردم زحمتکش در ایران عجین شده است! راه همین است. زنده باد کمونیستها! این پیامی است که مردم معترض به جمهوری اسلامی گرفتند.
کمونیستها باز هم هر چند با مشقات فراوان، میباید تلاش کنند تا این محبوبیت و توان را به سازمان پر قدرت خود تبدیل کنند.سازمانی که قدرت جلوگیری از شکنجه و اعتراف را هم داشته باشد.
زوزه وزارت اطلاعات و جمهوری اسلامی، ناله ای از سر زبونی و زخم، اما اینبار زخمی عمیق تر بر لاشه گندیده جمهوری اسلامی است که در میان مردم بوی تعفنش کمتر قابل تحمل شده است. کارگران و مردم زحمتکش خوزستان توانستند این بار جمهوری اسلامی را به این پرت و پلا گویی بکشاند؛ اما مبارزه و سازمان سراسری کارگران و حزب قدرتمند سراسری کمونیستی در ایران میتواند و باید این همه مصیبت و جنایت جمهوری اسلامی را جارو کند! تنها راه نجات جامعه در این است.
اسد گلچینی
asadgolchini@gmail.com
1 بهمن 97
21 ژانویه 19


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com