توطئه جدید رژیم علیه جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی محکوم به شکست است

پلاتفرم دمكراتيك جنبشها و خلقهاى ایران
January 21, 2019

توطئه جدید رژیم علیه جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی محکوم به شکست است
اطلاعیه پلاتفرم دمکراتیک جنبش‌ ها و خلق های ایران

رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در هراس از  جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی بویژه تکان های بنیان برافکنی کە اعتراضات بر حق کارگران بر کلیت موجودیت بحران زده و شکنندە اش وارد آورده، دست بە هر عمل شنیعی می زند.
جمهوری اسلامی به مثابه دشمن قسم خورده طبقاتی کارگران و زحمتکشان و توده های فرودست و سرکوب شده با نمایش فیلم سراپا دروغ ساخته و پرداخته دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی جنایتکارش، موسوم به "طراحی سوخته"، شامل اعترافات زیر شکنجه اسماعیل بخشی، سپیدە قلیان و علی نجاتی تلاش نمود تا ترس بیافریند و این مبارزان جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی را بدنام سازد.
زهی خیال باطل، دشمن غدار و جنایتکار باید بداند که پس از چهل سال حاکمیت خونین اش، ساخت و پخش اعترافات دروغین کە تماما بە ضرب زور و شکنجە های وحشیانه، از فرزندان قهرمان توده های انقلابی اخذ می شود، دیگر حنایی ندارد و نمی تواند افکار عمومی را فریب دهد.
پس از پخش این فیلم که در اوج محکومیت داخلی و جهانی حکومت اسلامی بە دلیل شکنجەهای وحشیانه اعمال شده علیه اسماعیل بخشی و سپیدە قلیان و نیز سرکوب فعالین کارگری صورت گرفت، از طریق رسانە های گروهی در سطع وسیعی شاهد پشتیبانی توده های به خشم آمده از فرزندان آگاه و شجاع شکنجه شده خود بودیم و بدینسان تیر دشمن به سنگ خورد و توطئه جدید آن نقش بر آب و موجب رسوایی بیشتر خودش گردید.
توطئه جدید هنوز بە جایی نرسیدە کە رژیم مستاصل اسلامی دست بە جنایت دیگری زده و اقدام به آدم ربایی و بازداشت مجدد اسماعیل بخشی، سپیده قلیان و برادرش نموده است.
بی تردید سلسله توطئه های مذبوحانه رژیم اسلامی علیه جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی و در راس آن فعالین و نهادهای مستقل کارگری همانا نمایانگر  استیصال و زبونی و نیز مرحله پایانی عمر ننگین آن است. این توطئه های جنایتکارانه نشان از ترس و هراس صاحبان سرمایە و دولت حامی آنها در مقابل جنبش کارگری و آرمان های چپ و سوسیالیستی دارد کە با داشتن ریشە های استوار در دل جامعه، با طرح شعار "نان کار آزادی، اداره شورایی"، خود را در این مقطع از حیات جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی نمایان ساخته است.
از سوی دیگر پخش این فیلم تنفربرانگیز نشان می دهد کە رژیم خود را برای دور تازه یورش و سرکوب علیە فعالین و تشکل های مستقل کارگری آماده می کند.
پلاتفرم دموکراتیک جنبش ها و خلق های ایران ضمن محکوم کردن توطئه سخیف و ضدانسانی اعتراف گیری به ضرب شکنجه و آدم ربایی های اخیر، از تمامی آزادیخواهان، آزاداندیشان، نیروها و جریان های انقلابی و دمکراتیک، جنبش زنان و دانشجویان و تمامی آحاد مترقی جامعە می خواهد تا به پشتیبانی بیدریغ خود از نمایندگان و فرزندان برحق خویش ادامه دهند و تا آزادی بی قید و شرط تمامی کارگران دربند و مبارزه برای به زیر کشیدن رژیم اسلامی دار و شکنجه از پای ننشینند.
پلاتفرم دمکراتیک جنبش‌ ها و خلق های ایران
21 ژانویه 2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com