آیا حکم دادگاه حمید نوری “نهائی”است؟

بالاخره “حکم” دادگاه سوئد بر علیه حمید نوری اعلام شد.گفتند “حبس ابد” است و تجرمه کردند که نه “حبس ابد” یعنی حبس ۲۰ ساله! من خودم مخالف “حبس ابد” هستم اما تعجب کردم که اگر کلمه “ابد” واقعا ابد نیست چه دلیلی دارد به این حکم “ابد” بگویند؟ بعد بگویند “یعنی ۲۰ سال”! خوب مثل آدم می گفتند بهش ۲۰ سال زندان دادیم!

اینست این دنیا! با کلمات بازی می شود خلق الله را رنگ می کنند. می خواهند بگویند “اشد مجازات” ؟ بگویند این حکم “اشد مجازات در سوئد است”؟ خوب این را بنالند دیگر! 

اما صبر کنید! عده ای می گویند که “۲۰ سال هم نه همون ۱۸ سال” ! تازه اگه اخلاقش خوب باشه زودتر آزاد می شه! این داستان منو برد تو ماجرای “دادگاه میکونوس” و کاظم دارابی جانی که بعد بقول خودش “۱۵ سال زندان تو آلمان” براش فرش قرمز پهن کردند و الان شده نویسنده کتاب! خودشو بچه مسلمون حامی خمینی می دونه و افتخار می کنه “اگه سپاهی بود”!

بعد برگشتم به همین چند هفته پیش ، یاد قرارداد حکومت بلژیک افتادم با رژیم اسلامی که زندانیها را پس بفرستند !

یک مدت قبل یاد داستان حکومت سوئد و فنلاند افتادم با حکومت ترکیه که توی اون داستان این دو تا حکومت به اردوغان قول دادن “تروریستها” را جا ندهند تا اردوغان هم با عضویتشان در ناتو موافقت کنه! 

خوب! اینها را گفتم تا این حرفهای “”حکم نهائی” و “حبس ابد بازی” را جدی نگیریم و کانتکس واقعی ماجرا را بفهمیم و هوشیار باشیم. به خلاف ادعای ساده اندیشانی که این روزها به هم تبریک می گویند ، “عدالت” پیروز نشده و تا زمانی که حکومت اسلامی هست و بند و بستهای بین این حکومت و حکومتهای غربی و شرقی هست ، چیزی بنام عدالت معنی ندارد.

هوشیار بمانیم . به مبارزه ادامه دهیم:

در اینجا درود می فرستم به همه عزیزانی که در این دادگاه شهادت دادند و همه انها که طی این دوره در مقابل دادگاه اعتراض کردند و صدای دادخواهی بودند. شهادت ها سهم مهمی در افشای چهره کثیف حمید نوری و حکومتش داشت.

این دادگاه سمبلیک بود و اسنادش و لحظاتش در تاریخ مبارزات مردم ایران و دنیا ثبت خواهد شد.

دیکتاتورها و جانیان تاریخ ، تا تاریخ هست باید به دادگاه کشیده شوند. جالبست بدانید که خانواده های قربانیان حکومت فرانکو در اسپانیا هنوز که هنوز است جانیان حکومتش را به دادگاه می کشند و اراذل نازی در المان حتی وقتی از ۱۰۰ سال عمر بیشتر دارند حکم زندان می گیرند.

هوشیار باشیم و بی جهت خودمان را گول نمالیم و در خیمه شب بازی و معامله های حکومت اسلامی و حکومت های غرب و شرق مهره نشویم.

این حکومتها هر چند وقت “دادگاهی” تشکیل می دهند تا نرخ معامله خود را بالا ببرند. هر کدام از این دادگاهها برای حکومتها هم سودهائی دارد.

هوشیار باشیم و مواظب باشیم همین حمید نوری دو روز دیگر از در عقب زندان بیرون نرود با هواپیما به ایران برنگردد و فرش قرمز برایش پهن نشود و کتاب ننویسد به ریش همه ازادیخواهان بخندد.

برای بشریت و مردم در ایران توضیح دهیم این دادگاه سمبلیک بود و تا حکومت اسلامی بدست مردم در ایران توسط یک انقلاب کارگری سرنگون نشود بیم این هست که خونهای ریخته شده به هدر برود.همانطور که حکومت بعد فرانگو با “بخشش عمومی” تلاش کرد جانیان فرانگو را از تیغ عدالت برهاند.

حکومت سوئد و المان و بلژیک ترازوی عدالت  ندارد.اینها عدالتشان عین اندازه جیبشان است. این حکومتها اماده چکمه لیسی بوده اند و جکمه سازان اصلی همینها هستند.

دادگاه حمید نوری تمام نشده تازه اغاز شده .”حکم نهائی” پایان حکومت اسلامی است و پایان نظم کثیف سرمایه داران! ادعای “حکم نهائی” یا حبس ابد” گربه رقصانی از ما بهترانست!

منابع بیشتر از این نویسنده:

نکاتی در مورد پروفایل روانشناسی فردی و اجتماعی “حمید نوری

www.azadi-b.com/?p=16531

” (۲)نکاتی در حاشیه دادگاه حمید نوری تا همینجا(سعید صالحی نیا)

www.azadi-b.com/?p=13608

(3)لزوم مداخله گری چپ در “دادگاه” حمید نوری(سعید صالحی نیا)

www.azadi-b.com/?p=11490

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate